24 września 2017

Wpis Fabularny

Wszyscy wiemy, że odkąd na wyspie pojawił się John Silverlake, polityk, wspierany przez rząd Stanów Zjednoczonych, zapanował chaos. Dotychczasowe sojusze się rozleciały, powstały nowe, chwiejne i niepewne. Walka zaczyna się robić coraz bardziej niebezpieczna. Zewsząd dochodzą do mnie plotki o eksperymentach z nową bronią - chociaż sam ten fakt nie jest niepokojący. Niepokojące jest to, że wszystkie one mogą zostać wykorzystane na terenie wyspy.
Ucierpią cywile.
Ucierpią członkowie gangów.
Ucierpią wilki.
Ucierpią artyści.
I oczywiście ucierpią wojskowi.
A także całe państwo.
Żeby tego uniknąć postanowiłem ukrócić tą zimną wojnę, która może się przerodzić w prawdziwe piekło... głosowaniem. Sądzicie, że nie macie żadnego wpływu na otaczający was świat? Grubo się mylicie. To wy, jako mali członkowie rozdzierających tą wyspę organizacji zadecydujecie, co będzie dalej.
Sądzicie, że politycy się nie dostosują? Już ja dopilnuje, żeby się dostosowali.
Zapytacie pewnie kim jestem? Nie powinno was to interesować. Nie jestem po waszej stronie. Pilnuję tylko i wyłącznie własnych interesów.
Lalkarz.
1 - Link do głosowania: https://Mt. 7,7
[2 linki, zaczynają się tak samo. W oba należy wejść, gdyż dotarcie tylko do jednego nie pozwoli ukończyć zadania. Pierwszy (1;17)\{ostatni znak 17}, drugi {ostatni znak 17}u(18;25)]



Tak. Oto i on. Pierwszy Event od... praktycznie od Wyprawy. Wiem, że przygotowałam go dla w porywach 4 osób, jednak i tak jestem z niego dumna. Mam nadzieję, że będziecie się bawić równie dobrze, jak ja. Sekwencja ma 25 elementów, w tym zamieszczony powyżej.
Dla każdego, kto zdoła ukończyć event są przewidziane nagrody dla każdej z jego postaci, niezależnie ile ich ma. Szczegóły sami niebawem odnajdziecie.
Powodzenia.

[Jest możliwość otrzymania wskazówek od ketsurui na hw w zamian za procentowy udział w zysku z eventu ;). 1 wskazówka - 8%]

1 komentarz: