©nieznane |
Imię: DrakenCechy charakteru: Draken stał się bardzo ponury i milczący. Jest zdecydowanie nieprzyjemny w obyciu i burkliwy praktycznie dla wszystkich. Jedynie Argonę traktuje łagodniej, podporządkowując się jej szybko i okazując skruchę. Nigdy jej nie opuszcza, bojąc się, że znów ją utraci. Stąd też zapewne bierze się jego uległość. Być może boi się też, że jeśli go zostawi, jego prawdziwy pan w końcu go odnajdzie. Niewiele w nim zostało z dawnego kpiarza, jednak nadal zdarza mu się powiedzieć coś niemiłego. Mimo wielu lat spędzonych na tym świecie nie posiada rozległej wiedzy, jedynie znajomość broni, którymi posługiwali się jego poprzedni panowie. Nie jest ciekawy świata, nie interesuje go zbyt wiele rzeczy. Jest staroświecki i ma bardzo konserwatywne poglądy na wiele spraw. Nie lubi na przykład kobiet. Gardzi wszystkimi, które nie są jego panią i twierdzi, że powinny pracować w domu i nie wychylać się zbytnio. Potrafi ugryźć, jeśli jakaś spróbuje dotknąć go bez pytania lub za bardzo zbliży się do Argony.
Płeć: Samiec
Rasa: Smoczy miecz - istoty tej rasy to pradawne smoki, które w wyniku klątwy zostały związane swoim żywotem z wojownikiem. Mają one moc przemiany w broń, jakiej zażyczy sobie ich pan, z którym są połączone bezwarunkową wiernością przez całe jego życie. Po śmierci pana trafiają do osoby, która była jego zabójcą. Tak przechodzą z rąk do rąk aż do momentu, w którym nie zostaną zniszczone lub ich pan nie zginie śmiercią naturalną.
Wiek: 1036 lata
Typ: Wspierający
Historia: Draken jako smoczy miecz miał wielu panów. Przechodził z rąk do rąk po śmierci poprzedniego właściciela w ręce zabójcy. Był bardzo potężny, jednak nie był w stanie sprzeciwić się woli właściciela. To była jego klątwa. Gdy po śmierci swego ostatniego pana, Sefira, trafił w ręce Argony, myślał, że będzie tak samo. Jednak nie był przymuszony do wykonywania poleceń. Spodobała mu się ta wolność, więc postanowił pozostać przy Argonie. Dopiero potem zrozumiał, że jest tak ponieważ to nie ona zabiła Sefira.
Towarzyszył swojej pani podczas jej władania w Watasze Krwawej Nocy i gdy została zabita popadł w depresję. Jej zabójca nie stał się jego panem, nie był też godny, zdaniem smoka, do uzyskania władzy nad nim. Zresztą był marną kobietą. Przez długi czas więc pozostawał samotny i osowiały, aż do powrotu Argony. Od tamtego czasu nie opuszcza jej nawet na chwilę. Ścierpiał nawet nagłą zmianę, która zaszła w dziewczynie tamtego pamiętnego dnia i udaje, że nic się nie zmieniło, rozpaczliwie upewniając samego siebie, że to prawda. W głębi duszy jednak wie, że nic nie jest w porządku i że w dniu, kiedy wszystko się rypnie, jego świat upadnie z dużym hukiem.
Towarzyszył swojej pani podczas jej władania w Watasze Krwawej Nocy i gdy została zabita popadł w depresję. Jej zabójca nie stał się jego panem, nie był też godny, zdaniem smoka, do uzyskania władzy nad nim. Zresztą był marną kobietą. Przez długi czas więc pozostawał samotny i osowiały, aż do powrotu Argony. Od tamtego czasu nie opuszcza jej nawet na chwilę. Ścierpiał nawet nagłą zmianę, która zaszła w dziewczynie tamtego pamiętnego dnia i udaje, że nic się nie zmieniło, rozpaczliwie upewniając samego siebie, że to prawda. W głębi duszy jednak wie, że nic nie jest w porządku i że w dniu, kiedy wszystko się rypnie, jego świat upadnie z dużym hukiem.
Moce i umiejętności: Draken nie jest w stanie mówić, jednak posiada zdolności telepatyczne. Najsilniejsza więź rzecz jasna łączy go z właścicielką, jednak potrafi wytworzyć podobną linię z innymi osobami, jednak zwykle tylko wtedy, gdy mu na to pozwolą. Raczej nie potrafi nikomu włamać się do umysłu. Inaczej sprawa wygląda z osobami nieprzytomnymi lub odurzonymi, które może dokładnie przebadać, zarówno to co myślą na bieżąco, jak i ich wspomnienia. Może też zaszczepić w ich umyśle jakąś myśl, zamiar lub hasło, na które zmienią swoje zachowanie. W ten sposób mógłby o 180 stopni zmienić czyjś sposób patrzenia na świat.
Smok może również zmienić się w dowolnego rodzaju broń biała, którą miał okazję oglądać wcześniej. Charakterystyczną cechą takiego narzędzia będzie wzór w kształcie smoka. Może też przybrać formę pierścienia lub kolczyka czy wisioru.
Smok może również zmienić się w dowolnego rodzaju broń biała, którą miał okazję oglądać wcześniej. Charakterystyczną cechą takiego narzędzia będzie wzór w kształcie smoka. Może też przybrać formę pierścienia lub kolczyka czy wisioru.
Poziom: 1
[6 exp]
| Siła: 4 | Zręczność: 3 | Szybkość: 0 | Moc: 0 | Spostrzegawczość: 0 | Wytrzymałość: 0 | Refleks: 0 |
Właściciel: Argona Ryuketsu
Właściciel: Argona Ryuketsu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz