SJEW



SJEW, czyli Specjalna Jednostka Eksterminacji Wrogów. Jest to elitarna jednostka wojskowa, pod zwierzchnictwem premiera, Johna Silverlake'a, zajmująca się chwytaniem i likwidacją niepożądanych jednostek, czyli posiadaczy zwierzęcego genu oraz starszej krwi, ukrywających się wśród ludzi i stanowiących niebezpieczeństwo dla bezpieczeństwa obywateli wyspy. Niegdyś zajmowali się również polowaniem na członków ZUPA-y oraz innych artystów, jednak wraz z zalegalizowaniem sztuki zaprzestali tej działalności. Niemniej wielu członków organizacji dalej żywi niechęć wobec sztuki. W swoich szeregach zrzesza głównie ludzi, także tych z nadnaturalnymi zdolnościami, jak i tych, którzy zostali ulepszeni poprzez mutacje genetyczne. Jeśli pragniesz wstąpić do SJEW-u samo bycie człowiekiem nie wystarczy. W tej jednostce znajdują się tylko najlepsi. Ci, którzy perfekcyjnie przejdą zarówno testy sprawnościowe, jak i teoretyczne. Jeśli ci się to uda nie będzie miało znaczenia twoje pochodzenie, twoja przeszłość, a nawet przewinienia. Otrzymujesz czystą kartę, którą zapełniasz dopiero swoją służbą.
W jednostce panują reguły wojskowe, a nieposłuszeństwo względem przełożonych jest surowo karane. Oficjalnie kara śmierci jest oczywiście nielegalna, jednak w tak niebezpiecznej pracy wypadki się zdarzają. Jako agent SJEW-u jesteś praktycznie własnością państwa i tak długo, jak długo twoje działania są sprawne możesz cieszyć się dostatnim życiem. Mimo to nie wielu agentów decyduje się na zakładanie rodziny.
Poza likwidacją niepożądanych jednostek zajmują się również badaniami przy współpracy z Menthis corp. nad stworzeniami mitologicznymi i stworzeniu z połączenia ich genów oraz genów ludzkich superżołnierzy. Wśród ludzi samotnych, chorych lub skrajnie biednych, takich, za którymi nikt nie będzie tęsknił wyszukują "ochotników" do udziału w projekcie i przeprowadzania kolejnych testów. Pewien procent tych ochotników nawet przeżywa zabiegi, jeszcze mniejszy faktycznie wykazuje pożądane cechy.
Drugim projektem, którym zajmuje się SJEW jest projekt Code:W, obejmujący tylko i wyłącznie schwytane przez jednostkę wilki. Dzięki eksperymentom zwiększane są ich wrodzone umiejętności, a przynajmniej część z nich, co często prowadzi do utraty stabilności psychicznej obiektu. Każdy z Code:W ma wszczepionego chipa, dzięki któremu ustalana jest jego lokalizacja lub jest przywoływany do opiekuna przy pomocy impulsu elektrycznego oraz w ten sam sposób kontrolowany. W razie wyrwania się spod kontroli możliwe jest wysadzenie chipa, które zniszczy mózg posiadacza, natychmiast go zabijając. Opiekunem obiektu Code:W jest może zostać każdy agent SJEW-u, który wyrazi chęć i będzie wykazywał odpowiednie predyspozycje.
W SJEW-ie obowiązuje jednolite umundurowanie, zgodne ze standardami wojska Ainelysnart. Na wyposażenie standardowego agenta składa się pistolet KVL-234, okulary holograficzne z noktowizorem oraz możliwością odbioru wiadomości, przeglądania akt oraz analizy otoczenia, mikrofon oraz słuchawkę, nadajnik z logiem SJEW-u, skompresowana siatka paraliżująca, zestaw pluskiew, karabin typu GLCK-32, kapsułka z trucizną.
Ostatnimi czasy wśród członków tej jednostki pojawiło się wielu dawnych przedstawicieli Gangu Atis, którzy nie odznaczali się specjalną inteligencją, za to posiadali olbrzymie doświadczenie bojowe. Wielu z nich dostało dość wysokie przydziały, dzięki swoim koneksjom z obecnym premier, co nieco zmniejszyło skuteczność jednostki.

Wataha

Jednym z głównych celów działalności SJEW-u jest pozbycie się ugrupowania zwanego "Wataha", zrzeszającego głównie posiadaczy zwierzęcych genów. Wszelkie informacje o działaniach tego ugrupowania powinny być natychmiast zgłaszane do centrali w celu podjęcia natychmiastowych działań.

ZUPA

Jako że SJEW polował niegdyś na członków ZUPA-y organizacje nie darzą się obecnie zbyt dużą sympatią, co nie oznacza, że są sobie wrogie. John Silverlake zaleca współpracę z artystami i polepszenie stosunków. Ostatni przetrzymywani artyści powinni też zostać wypuszczeni po wyczyszczeniu pamięci.

Mafia Pectis

Mafia Pectis, jako zwolennik dawnego premiera, jest pod stałą obserwacją jednostki, pod kątem nieodpowiednich działań.

Mafia Etis

Stosunki SJEW-u i Mafii Etis znacząco się polepszyły, odkąd zawiązał się obustronny handel specyfikami mutującymi oraz ludźmi, jak również innymi stworzeniami, które Mafia wynajduje w różnych zakładkach świata. Ochrona, jaką gwarantuje jej SJEW zapewne ma tutaj również duże znaczenie.

Gang Noctis

Gang Noctis jest neutralne wobec SJEW-u. Organizacja czasem korzysta z ich usług, jednak nie należy zanadto ufać członkom gangu.

Menthis corp.

Współpraca z Menthis corp. układa się doskonale, a wymiana militarno-naukowa jest korzystna dla obu stron. Agenci mają wytyczne udzielić wszelkiej pomocy członkom korporacji, jeśli o to poproszą.

Dom

Istnienie Domu jest dla jednostki nieistotne. Podobnie jak każdy inny dom dziecka może być potencjalnym źródłem obiektów lub przyszłych agentów, jednak jak dotąd nie natrafili na nic ciekawego, związanego z tym miejscem.

Laboratorium

Laboratorium jest neutralne. Mimo wszystko SJEW odradza korzystanie z ich usług, gdyż niefortunnym byłoby przekazanie w ich ręce wyników badań.

Sztab Naczelny

Minister Obrony - gen. Jung Eun Byung
Generał Broni - Genevi Flise


Oddział szturmowy "JD1"

    Generał - Thomas Hall
    Zastępca generała  -
    Żołnierze -

    Oddział specjalny "JD2"

      Generał - James von Alwas
      Zastępca generała - Ivan Tołstojew
      Code:W - Skull, Królik, Ćpun, Wdowa, Płaczący Anioł
      Opiekunowie Code:W - Hans Grell, Osana Elev, Ben Ross
      Superżołnierze  - Hoinkas Warm

      Oddział wsparcia "JD3"

        Generał - Lars Lindberg
        Zastępca generała -
        Snajperzy -
        Kierowcy -
        Medycy -
        Chirurdzy -

        Oddział powietrzny "JD4"

          Generał - Mihai Ene
          Zastępca generała -
          Piloci maszyn powietrznych -
          Spadochroniarze -
          Lotnicy -

          Oddział morski "JD5"

            Generał - Swen Persson
            Zastępca generała -
            Straż przybrzeżna  -

            Oddział kontrwywiadu"JD6"

              Generał - Michał Licho
              Zastępca generała -
              Szpiedzy -
              Łącznicy -

              Oddział naukowy "JD7"

                Główny naukowiec  - Agnieszka Majewska
                Wynalazcy -
                Badacze -
                Chirurdzy -
                Chemicy -
                Pirotechnicy -

                Oddział wewnętrzny "JD8"

                  Generał - Thomas Quinn
                  Zastępca generała  -
                  Ochroniarze - Annie Wilkes
                  Straż graniczna Aren -

                  (Stan: 21.05.2020)

                  Brak komentarzy:

                  Prześlij komentarz