25 grudnia 2017

Event - Labirynt "Otwarcie"

  "Przejścia otwierają się z cichym szczęknięciem, pokazując mrok za nimi. Nie wiesz, co może się w nim czaić, nie wiesz, czy nie zginiesz, jeśli dokonasz złego wyboru. Nie wiadomo dlaczego przypomina ci się horror "Cube", który jakiś czas temu oglądałeś. Jesteś zły na swoją wyobraźnię, zawsze podsuwa ci takie scenariusze w najgorszym momencie.

  Nie zdążasz zdecydować, co robić, gdy słyszysz cichą muzykę, dobiegającą jakby z wnętrza Fontanny. W tamtej chwili wydaje ci się miła i kojąca. Odwracasz się, by zobaczyć błękitne litery, pojawiające się naokoło Fontanny i migoczące w mistycznym świetle. Krew ci krzepnie, gdy dochodzi do ciebie, co tam pisze..."

Zasady Gry.

0. Nie rozmawiamy o Grze.
0.1. Nie rozmawiamy o Grze.
0.2 By poznać Grę trzeba w nią grać. Zawsze możesz się z niej wycofać, ale nigdy jej nie opuścisz.
0.3 Myśl o Grze cały czas.
1. Jest tylko jeden sposób wygrania Gry: Wydostać się z Labiryntu. 
2. Jest tylko jedno wyjście z Labiryntu, przez które może przejść tylko jedna osoba.
3. Koniec Gry oznacza zniszczenie Labiryntu
4. W Labiryncie czyhają liczne zagrożenia, które mogą spowodować śmierć.
5. Jednak w Labiryncie nie można zginąć.
6. Śmierć przenosi cię z powrotem do Fontanny.
6.1 Podczas Śmierci ulegasz trwałemu uszkodzeniu.
6.2 Odrodzenie wypełnia lukę, powstałą po uszkodzeniach nowymi elementami.
6.2.1 Nowe elementy mogą występować w formie.
6.2.1.1 Zmian wyglądu.
6.2.1.2 Zmian charakteru.
6.2.1.3 Zmian w fizyczności ciała.
6.2.1.4 Zmian w umiejętnościach.
6.2.1.5 Zmian w psychice.
6.2.2 Nowe elementy mogą zostać potem wymienione innymi, jednak nie muszą.
7. Przy Fontannie możesz zamienić zdobyte punkty na Kryształy Umiejętności.
7.1 Punkty zdobywasz pokonując wyzwania.
7.1.1 Wyzwania występują w trzech stopniach trudności.
7.1.1.1 Łatwe.
7.1.1.2 Średnie.
7.1.1.3 Trudne.
7.1.2 Wyzwania mogą mieć różne formy.
7.1 Kryształy Umiejętności nie ulegają zniszczeniu po wyjściu z Labiryntu.
7.2 Zdobyte w Labiryncie Kryształy Umiejętności warunkują twoją siłę.
8 Po labiryncie poruszasz się przez Terminal Discord.
8.1.1 Terminal Discord dostępny jest codziennie od 21:00 do 23:00.
8.2.1.1 Chyba, że ogłoszone będzie inaczej.
8.2 Wykonujesz ruchy do dotarcia do najbliższego wyzwania.
8.3 Wyzwania musisz się podjąć, gdy już na nie trafisz.
8.3.1 W przeciwnym wypadku ponosisz karę przewidzianą w wyzwaniu.
8.2.2 Chyba że w wyzwaniu stoi inaczej.
9. W Labiryncie są również inne elementy.
9.1 Przedmioty.
9.1.1 Zostają do użytku zgodnego z ich opisem dla ciebie.
9.2 Małe portale.
9.2.1 Przenoszą do odkrytych małych portali.
9.2.2 Ich numeracja jest przypadkowa.
9.3 Duże tunele czasowe.
9.3.1 Przenoszą do zakończenia tunelu.
9.3.2 Jeśli jest więcej, niż jedno, robią to losowo.
9.4 Drzwi.
9.4.1 Do otwarcia potrzebny jest klucz lub hasło.
9.4.2 Możliwe do znalezienia w korytarzach.
9.4.3 Możliwe do wylosowania po wykonaniu zadania.
10. Wykonane zadania, otwarte drzwi, odblokowane portale są dostępne dla wszystkich.
11. Dopuszczalna jest walka między dwoma postaciami na tym samym polu.
11.1 Wygrywa postać z większą ilością punktów w małej statystyce, zdobytych w Labiryncie.
11.1.1 Mała statystyka to punkty zdobyte w Labiryncie, rozdzielone do trzech kategorii:
11.1.1.1 Siła - odpowiada za moc ataków fizycznych
11.1.1.2 Szybkość - odpowiada za unik
11.1.1.3 Moc - odpowiada za moc ataków magicznych
11.1.1.4 Wytrzymałość - odpowiada za ilość życia.
11.1.1.4.1 Bazowa wytrzymałość to 100. Bazowe pozostałe statystyki to 10.
11.2 Po zakończeniu Eventu punkty ze wszystkich statystyk zostaną zamienione na żetony [10pkt - 1 żeton], które będzie można wymienić na Kryształy Umiejętności w przeciągu tygodnia od zamknięcia Labiryntu.
11.3 W razie remisu rozstrzyga los.
12. W labiryncie mogą znaleźć się inni uczestnicy, którzy dołączyli po czasie.

Powodzenia!
Przegrałeś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz