Kontakt: Placki - Howrse
Imię: Hoinkas Warm
Pseudonim i zdrobnienie: Hoi, Picas
Płeć: Basior
Wiek: 21 (nieśmiertelność)
Żywioł:
W pierwszej formie
- Czas, umysł i ciemność
W drugiej formie
- Chaos, ogień i śmiech
Patroni: Eris i Nike
Cechy charakteru: Pierwotnie cichy i
spokojny. Tak cierpliwy i opanowany, że jest w stanie poczekać kilka godzin na
miejscu spotkania i nie drgnie mu nawet powieka, kiedy spóźniony osobnik
wyskoczy przez okno z półobrotu znajdując się w czołgu przy akompaniamencie
fajerwerków i ogni. Małomówny, lecz nadrabia to zdolnością ciskania
sarkastycznych tekstów w odpowiednich do tego sytuacjach. Leniwy niczym panda. Strasznie
rzadko coś jest w stanie go rozbawić. Dodając do tego niewzruszoność i
stanowczość stał się jednym z najlepszych w swojej robocie poborcy hajsu.
Przejawia też odznaki dobroduszności i niesztywności, lecz nie w pracy i się do
tego nie przyzna. Żywi ukrywaną obrazę do całego tego ludzkiego świata, gdyż
wiecznie jest zmuszany i nikt go nie rozumie. Brzydzi się wszelkimi odstąpieniami od prawa ludzkiego jak kradzież, kłamstwo czy zabójstwo.
Od czasu do czasu słyszy głosy swojej
drugiej osobowości, z czym wiąże się chwilowa nieobecność, czy podrażnienie. Druga część ta posiada rozległą refleksję i wiedzę opartą na przemyśleniach oraz książkach naukowych o całym celu bytowania, ogółu wszechświata i niezauważalnych kwantów. Więc jako iż nie może się przemienić musi
wysłuchiwać ciągle o jakichś zwariowanych teoriach na temat planów i intrygi władzy
czy prawdziwym sensie istnienia wszechświata w najmniej odpowiednich momentach.
Nigdy o tym nie mówi, lecz przez to obawia się rozmowy z kimkolwiek, by nie
wyjść na kogoś niezrównoważonego.
Po przemianie staje się zupełnie innym
bytem. Zmienia się w towarzyską, wesołą, rozbawioną i przyjazną osobę. Skutkami
przemiany są uszkodzenia psychiczne w efekcie czego ma szalone w kosmos pomysły
i zawsze ma ochotę na imprezę. Nieraz zaczyna rozmawiać sam ze sobą, z
czego może zrodzić się dość interesująca konwersacja. Przemiana aktualnie pod
wpływami korporacji i skutecznym mieszaniem mózgu nie zachodzi nigdy.
Cechy charakterystyczne: Wygląda jak
zwykły brązowy wilk z niebieskimi oczami. Ma bliznę przebiegająca przez prawe
oko. Po przemianie jest większy, jego futro jest bardziej ciemne i ma na nim
kilka żółtych pasków. Jeden w miejscu grzywy kończący się na "czole"
w postaci cienkiego "krzyża", dwa pod oczami, plamę na piersi i na
prawym boku w kształcie zadrapania. W tejże postaci ma też złoto-żółto-brązowe
oczy i tego samego koloru obrożę.
W człowieczej formie podstawowo posiada
białe dość długie jak na jego płeć włosy. Białe tęczówki, które wraz z drugą
formą zmieniają kolor jak w przypadku wilczej przemiany. Włosy zaś dostają kod
brązowy, tym samym niewlując albinowość postaci. Wysokiego dość wzrostu,
postura prawie wyprostowana niczym budynki korporacji, gdyż tego od niego
wymaga jego zawód (w drugiej osobie luzacka). Siła ukryta po pracy hucie bo
słodycze zawsze w jego sercu, lecz tuszą nie przekracza normalności. Zawsze nosi
garnitur podczas okresu pracy z niewzruszoną twarzą, by po godzinach nosić go
znów.
Dawniej nosił na co dzień maskę
przeciwgazową a także ubrudzony od huty strój kowala.
Ubiór po przemianie posiada bluzę o
różnorakim kolorze, dżinsy i niebieskie trampki. Od czasu do czasu bierze
słuchawki i założywszy je na szyję paraduje niczym nastolatek lic bazy.
Praca: Poborca podatkowy, dawniej kowal i
hutnik. Korporacja może mu zlecać cele przez kilka tygodni jak i dać mu spokój na
pewien czas.
Stanowiska: Strażnik
Historia: Obudziłem się na polanie z
bolącą raną na oku. Wszystko mnie boli i nic nie pamiętam. Lekkie sugestie
urywek z przeszłości pojawiają się w moim umyśle...
Moce:
W pierwszej formie
*Władanie czasem i ciemnością
*Podstawowe sztuczki umysłu
W drugiej formie
*Wszelakie sztuczki chaosu
*Umiejętne władanie ogniem
Umiejętności:
W pierwszej formie
*Bycie niezauważalnym
*Orli wzrok
*Doskonale rozwinięta
umiejętność walki
W drugiej formie
*Umiejętność rozśmieszania
wszystkich
*Przemiana w ognistego wilka
*Doskonale rozwinięta
umiejętność walki.
Umiejętności i Zainteresowania:
Jego programy, które z pozoru wyglądają jak czarna magia są zadziwiająco skuteczne w wyłapywaniu informacji i hakowaniu. (choć hakowanie dla niego jest czymś nieuczciwym). Granie na komputerze zaś ceni jako wspaniałą formę rozrywki i czymś co zastępuje jego brak znajomych.
Jego typowy typ książek to te filozoficzne, o kierowaniu myślami ludzkimi, gotowania i fantastyczne. Często też przesiaduje na kanapie i czyta.
Jest też dobrym (choć to według siebie, bo nikt nigdy tego prócz niego nie próbował) kucharzem.
Partnerka: Nie szuka
Rodzina: Nie zna
Data urodzenia: 31.12.2011
Przedmioty:
Talizman: Nie ma
Ciekawostki:
W wolnych chwilach siedzi w domu dużo
przesiadując przed komputerem, lub idzie na miasto się przejść.
Jego najwcześniejszym wspomnieniem jest
wieczna praca w Arenie 7. Z powodu przeniesienia do korporacji została
wyczyszczona pamięć nadając mu tym samym szarość i monotonność życia, by
odbierać biednym ludziom radość i szczęście.
Często olewa fakt istnienia godzin
policyjnych i będąc niezauważalnym podziwia widoki, tym samym fascynując się
gwiazdami rozmawia ze sobą o bytowaniu.
Nie lubi dzieci.
Gardzi mieszkańcami luksusowych domów, uważając ich za wyniosłych egoistów, lecz do tych z biednych i pracowniczych Aren czuje szacunek.
Miejsce zamieszkania: Mieszkanie
zrobione ręcznie z metalu i płacht wśród innych stalowych wieżowców będące w
Arenie 7 od dawna nieużywane. Aktualnie pod naciskiem i szantażem mieszka w
Arenie 1 w skromnym bloku mieszkalnym.
Inne zdjęcia: Po przemianie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz