1 grudnia 2013

Jubiler

Zwykła biżuteria:

Po 100 WD:

Po 200 WD:



Pierścionki zaręczynowe:

Po 100 WD/para:





Po 200 WD/para:

Amulety:

Figurki


 

Figurka jednorożca
Jeśli wrzucisz ją do wody rozpuści się a woda uleczy każdą chorobę.
Koszt: 200 WD

  
Figurka szczęścia
Spełni jedno twoje życzenie.
Koszt: 150 WD
Figurka płodności
Może się urodzić aż 6 szczeniaków lub nie może poronić.
Koszt: 100 WD
Figurka Atlasa
Dzięki niemu zwiększysz swoją siłę o 10 %. (max. 3 razy w życiu).
Koszt: 200 WD
Figurka Nemezis
Pozwoli ci
Koszt: 150 WD
Figurka Nazgula
Dodaje ci jeden żywioł.
Koszt: 250 WD
Figurka Umiejętności
Możesz dodać jedną umiejętność.
Koszt: 200 WD
Figurka Selene
Pozwala ci widzieć w ciemnościach.
Koszt: 100 WD
Figurka Życia
Pozwala ożywić zmarłego, choć jeśli w ciągu 48 godzin ktoś wypowie 7 razy "odejdź stąd" zmarły powróci do świata śmierci.
Koszt: 200 WD
Figurka Śmierci
Rzuca przekleństwo na wybraną przez ciebie osobę, nawet wbrew jej woli (przekleństwem może być np. śmiertelna choroba. Taki event ;)).
Koszt:
Figurka Mocy
Możesz dodać jedną moc.
Koszt: 300 WD
Figurka wody
Pozwala oddychać pod wodą.
Koszt: 200 WD
Figurka Złotego Smoka
Przynosi szczęście :P.
Koszt: 50 WD
Figurka bliźniąt
Sprawia, że rodzą się bliźnięta
Koszt: 50 WD

Alchemia

Gotowe eliksiry:


1. Eliksir życia:
Działanie: Ożywia zmarłą istotę. Do użytku jednorazowego.
Koszt: 200 WD

3. Eliksir talentu:
Działanie: Możesz sobie dodać 1 talent (max 3 razy w życiu)
Koszt: 300 WD

4. Eliksir zmiany:
Działanie: Możesz zmienić wygląd, cechy lub imię swojego wilka
Koszt: 50 WD

5. Eliksir snów:
Działanie: Po zażyciu spełni się 1 sen (nie koniecznie dobry)
Koszt: 100 WD

6. Eliksir śmierci:
Działanie: Jedna kropla do herbaty i trup na miejscu xd :)
Koszt: 150 WD

7. Eliksir ochrony:
Działanie: Chroni cię przed atakami przez okres od 1h do tygodnia (realnego czasu)
Koszt: 50 WD

8. Eliksir miłości:
Działanie: Sprawia, że wilk się w tobie zakocha. Działa przez miesiąc.
Koszt: 200 WD

Alchemia:






- alfunas zioło: skraca czas leczenia ran; lato, jesień, lasy iglaste, smarowanie. 

Występuje w: Las Eteru, Wodospad Łez, Północna Puszcza, Polana Pana

- faxtoryll zioło: leczenie, tamowanie krwi; wiosna, góry, smarowanie.

Występuje w: okolicach Olimpu
- gesundheit zioło: leczenie zainfekowanych ran i zakażenia; zima, wiosna, lasy mieszane, smarowanie.

Występuje w:Las Eteru, Wodospad Łez, Północna Puszcza, Polana Pana
- wilcza jagoda: trutka; jesień, lasy, zjedzenie. 

Występuje w:Las Eteru, Wodospad Łez, Północna Puszcza, Polana Pana
- salwort zioło: pobudza, cuci, otrzeźwia; jesień, zima, lasy mieszane, wdychanie. 

Występuje w:Las Eteru, Wodospad Łez, Północna Puszcza, Polana Pana
- sigmafoil zioło: silnie, ale krótko wzmacnia, potem zmęczenie, uzależnienie; lato, bagna, wdychanie, palenie. 

Występuje w:Bór Ostatniego Oddechu
- plamiste ziele: skraca leczenie i dobra na żołądek; wiosna, wzgórza, zjedzenie. 

Występuje w: Polana Pana
- pajeczy liść: powstrzymuje krwawienie wewnętrzne/ zewnętrzne; lasy, jesień, smarowanie / napar.

Występuje w:Północna Puszcza
- kwaśny list: uśmierza ból, rozjaśnia umysł, pobudza - silnie uzależnia. 

Występuje w: Bór Ostatniego Oddechu,Las Eteru, Wodospad Łez
- złoziemny korzeń: ślepota; jesień, zima, bagna,lasy, zjedzenie, napar. 

Występuje w:Bór Ostatniego Oddechu,Las Eteru
- tarrabeth; sprowadza długi i twardy sen podczas którego ciało się szybciej leczy; lato, napar. 

Występuje na:Polach Droseriusów
- waleriana : leczenie ran; wiosna, łąki, napar. 

Występuje w:Polana Pana,Okolice wulkanu Hefajstosa
- liście babki: okłady na rany, łąki, lato, jesień, okład. 

Występuje w:Polana Pana,Okolice wulkanu Hefajstosa
- pajęczyna z chlebem i śliną - penicylina na rany, okład. 

Występuje w:Północna Puszcza
- grobowy korzeń - najgorsza z trucizn, cały rok, ciemne i wilgotne lasy, cmentarze, zjedzenie. 

Występuje w:Północna puszcza, Bór Ostatniego Oddechu
- czarny korzeń; zatrucie, biegunka, osłabienie, omamy, jesień, bagna, napar. 

Występuje w:Okolice Jeziora Tysiąca Marzeń
- liście prawdy: otumanienie (do przesłuchań), większa dawka: śmierć; wiosna, jesień, lasy, napar, wdychanie. 

Występuje w:Las Eteru, Północna Puszcza 
- ośli liść: narkotyk, znosi ból, uzależnienie; lato, jesień, lasy, wdychanie, palenie. 

Występuje w:Las Eteru, Północna Puszcza 

- korzeń mandragory: potencja, wigor; cały rok, pod szubienicą; napar. 

Występuje w:Ekhem... pod szubienicom
- skarbojagody: hodowane przez elfy, wzmacniają, odżywcze; wiosna, lato, zjedzenie. 

Występuje w:Poza watahą, na terenach Elfów
- żywokost: odtrutka na wiele jadów, zioło, lato, jesień, pod lasem, wywar. 

Występuje w:Las Eteru, Polana Pana
- lorassium pęd: regeneracja sił, wzmocnienie, rozgrzanie, dezynfekcja; wiosna, lato, łąki, wypicie, zjedzenie. 

Występuje w:Polana Pana, Okolice wulkanu Hefajstosa, Bambusowy gaj
- kapelusznik korzeń: pomieszanie zmysłów, znosi ból; jesień, zima, lasy iglaste, napar, zjedzenie. 

Występuje w:Poza terenami watahy



Kilka receptur:

- wywar z liści wierzby i żywokostu: odtrutka i lek na wiele chorób; wywar i wąchanie (inhalacja).

- lubczyk miłosny: żołądek nietoperza, spalone włosy ukochanej, krew lubego; wywar. 

- eliksir letargu (pozornej śmierci): czarny korzeń+ośli liść+faxtoryll (proporcje!), letarg k6 godzin. 

- ił leczący: błoto rzeczne i sok lorassium, na rany, oparzenia - szybsze leczenie. 

- jad ropuchy rogatej: szał, śmierć; wywar, smarowanie/dotyk. 

- jad żmii raikwaldzjkiej : paraliż, śmierć, wywar, na broni.

Pytanie dnia/ tygodnia

Pytanie tygodnia:
1. Kto to Ako?
2. Co aktualnie robią nasi wędrowcy?
3. Kogo chce poderwać Erna?
Nagroda: 40 WD i 2 KR

Pytanie dnia:
1. Ile mamy wader w watasze?
2. Ile tygodni istnieje wataha?
3. Ile osób leci na Akumę?
4. Co to jest Styks?
Nagroda: 30 WD

Pytanie specjalne:
Skąd pochodzą cytaty, z jakiej książki, filmu, anime, serialu (nazwa odcinka) i kto je wypowiada:
 "Muuumy! Muuuumy! Are you my mumy?" (Doctor Who; Emty Child; Empty Child: Korso)
"Don't Blink. Blink and you're dead. They are fast, fastest than you biliwe. Don't turn your back. Don't look away. And don't Blink. Good Luck." (Doctor Who; 10th Doctor; Blink: Korso)
"Jestem tylko piekielnie dobrym lokajem" (Kuroshitsuji; Sebastian Michaelis: Mixi)
"To ja jestem sprawiedliwością!" (Death Note; Kira i L: Mixi)
"Witaj na Froncie-Gówno-Prawda-Że-Umarłem"
"Pinkie Pie is watching for you, forever!"
"Droga do piekła jest wybrukowana dobrymi chęciami"
"Lecz rzeka wciąż płynie za progiem, a świat czeka na zewnątrz. To świat, w którym musimy żyć"
"Hell is empty and all the devils are here"
"Me ni wa me wo, Ha ni wa ha wo, Aku ni wa aku wo, Yakedo"
"- You superior in only one respect. 
- What is that? 
- You are better at daying!"
"Uciszcie ryk pełnego nienawiści zgubnego zepsucia!
Teraz rozkład nastąpi wiedźmowego knucia!
Okradacie me myśli uważacie za zabawkę swą
Lecz mój kochany Doktor mówi mi, że nie jestem nią!
Ohydne Carrionitów widma zatrzymają swój pokaz pomiędzy punktami...
7, 6, 1, 3, 9, 0...
I znikną jak partackie przekleństwo! Rzeknę wam...
Expelliarmus!"


Nagroda: 10 WD  i 1 KR

Jak zdobyć towarzysza?

Jeśli chcesz zdobyć towarzysza to musisz:
 a) Napisać opowiadanie "Jak go zdobyłeś?"
 b) Wypełnić formularz
I tyle... Towarzyszem może być praktycznie wszystko co sobie wymarzysz. Można mieć maksymalnie 3 towarzyszy.

Arena walk

Na Arenie Walk odbywają się pojedynki. Możesz tu walczyć z potworem lub innym wilkiem, maksymalnie 2 razy dziennie. Potwór nie musi się zgadzać na walkę, za to wilk tak. Za wygraną walkę z wilkiem dostajesz +1 punk do wszystkich statystyk i 10% jego WD. Jeśli przegrasz tracisz 10% WD na rzecz przeciwnika. Po wygranej walce z potworem otrzymujesz 10 razy tyle WD, jakiego poziomu jest stwór. Jeśli z nim przegrasz odchodzisz z niczym.
Żeby stoczyć walkę wystarczy, że wypełnisz ten formularz.
Jedna "*" oznacza 1 poziom. Suma umiejętności mnożona jest razy ilość przeciwników. Rozdział punktów i ilość przeciwników jest losowa (podobnie jak poziom trudności hydry)

Przeciwnicy:
Lis *
  ilość: 1-10
  suma um.: 100
Niedźwiedź **
  ilość: 1-2
  suma um.: 400
Hydra ***/****/***** (9-głowa/10-głowa/11-głowa)
  ilość: 1/1/1
  suma um.: 600/800/1000
Demdon **
  ilość: 1-3
  suma um.: 200
Koszmar ***
  ilość: 1-4
  suma um.: 600
Upadły ****
  ilość: 1-2
  suma um.: 800
Testral **
  ilość: 1-5
  suma um.: 200
Gryf **
  ilość: 1-3
  suma um.: 200
Hipogryf ***
  ilość: 1-2
  suma um.: 600
Ogr ****
  ilość: 1-3
  suma um.: 800
Hellhund *****
  ilość: 1-7
  suma um.:
Deommorus ***
  ilość: 2-3
  suma um.: 600
Hart Piekielny *
  ilość: 5-20
  suma um.:100
Salamandra ***
  ilość: 1-4
  suma um.: 600

Wyzwania do zaakceptowania:
brak

Krwawe Rubiny

Krwawe Rubiny (KR) są walutą używaną w naszej watasze do kupowania punktów do statystyk. KR można wygrać w konkursie, kupić: 50 WD = 1 KR lub otrzymać za zaproszenie do watahy nowych wilków.

Wymiana KR na punkty:
1 KR = +10
2 KR = +25
5 KR = +60
10 KR = +150

Wilcze Drachmy

Wilcze Drachmy (WD) to waluta używana w naszej watasze do kupowania różnych przedmiotów. Można ich też używać do przekupienia niektórych stworów (takich jak Charon...) by pozwoliły nam np. wejść do jaskini. Wrzucając jedną WD do mgiełki wodnej możemy przez boginię Iris skontaktować się z dowolną osobą.
Każdy wilk dostaje na start 200 WD.
Można je zdobywać wykonując questy, bądź zadania. Co miesiąc za wierność watasze każdy wilk otrzymuje 5 WD. Za namówienie kogoś do dołączania, do watahy otrzymujecie dodatkowo 20 WD.