1 grudnia 2013

Pytanie dnia/ tygodnia

Pytanie tygodnia:
1. Kto to Ako?
2. Co aktualnie robią nasi wędrowcy?
3. Kogo chce poderwać Erna?
Nagroda: 40 WD i 2 KR

Pytanie dnia:
1. Ile mamy wader w watasze?
2. Ile tygodni istnieje wataha?
3. Ile osób leci na Akumę?
4. Co to jest Styks?
Nagroda: 30 WD

Pytanie specjalne:
Skąd pochodzą cytaty, z jakiej książki, filmu, anime, serialu (nazwa odcinka) i kto je wypowiada:
 "Muuumy! Muuuumy! Are you my mumy?" (Doctor Who; Emty Child; Empty Child: Korso)
"Don't Blink. Blink and you're dead. They are fast, fastest than you biliwe. Don't turn your back. Don't look away. And don't Blink. Good Luck." (Doctor Who; 10th Doctor; Blink: Korso)
"Jestem tylko piekielnie dobrym lokajem" (Kuroshitsuji; Sebastian Michaelis: Mixi)
"To ja jestem sprawiedliwością!" (Death Note; Kira i L: Mixi)
"Witaj na Froncie-Gówno-Prawda-Że-Umarłem"
"Pinkie Pie is watching for you, forever!"
"Droga do piekła jest wybrukowana dobrymi chęciami"
"Lecz rzeka wciąż płynie za progiem, a świat czeka na zewnątrz. To świat, w którym musimy żyć"
"Hell is empty and all the devils are here"
"Me ni wa me wo, Ha ni wa ha wo, Aku ni wa aku wo, Yakedo"
"- You superior in only one respect. 
- What is that? 
- You are better at daying!"
"Uciszcie ryk pełnego nienawiści zgubnego zepsucia!
Teraz rozkład nastąpi wiedźmowego knucia!
Okradacie me myśli uważacie za zabawkę swą
Lecz mój kochany Doktor mówi mi, że nie jestem nią!
Ohydne Carrionitów widma zatrzymają swój pokaz pomiędzy punktami...
7, 6, 1, 3, 9, 0...
I znikną jak partackie przekleństwo! Rzeknę wam...
Expelliarmus!"


Nagroda: 10 WD  i 1 KR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz