1 lipca 2015

Mirabel



Kontakt: Duch Kosmosu
Imię: Mirabel
Zdrobnienie: Mirabelka, Mira
Płeć: wadera
Wiek: 3
Żywioł: Powietrze, Eteru, Kosmos
Patroni: Afrodyta, Selene
Cechy Charakteru: Mirabel jest bardzo sympatyczną wilczycą, nie lubi dużego towarzystwa jest raczej trybem samotnego wilka. To nie oznacza, że Mira nie jest uparta, owszem jest, nie daje za wygraną. Nie jest zmienna, nigdy nie zapomina. Mirabel może i wygląda na silną i odważną, ale nie jest taka, jest trochę wrażliwa szczególnie kiedy ktoś przez nią cierpi, jest mało odważna ale jeśli ją zdopingujesz do celu spróbuje go zrobić. Po za tym Mira jest bardzo lojalna i bardzo skryta, jest małomówna, lecz, kiedy ma przy sobie swoją drugą połówkę daje jej do zrozumienia, że ona go kocha. Jej największym atutem jest walka mieczem i toporem z zaskoczenia. Ma dużo ukrytych talentów, jej ulubionym zajęciem jest śpiewanie piosenek nawet czasem komponuję je samodzielnie. Ale Mirabel nie jest wcale doskonała nie umie : rysować, tańczyć, przyznawać się do błędów. Duże zaskoczenie, jeśli się przemieni lepiej jej nie wkurzać, jeśli nie to wydłubie ci oczy!
Cechy Charakterystyczne: Złote obręcze na ogonie i szyi
Stanowisko: Wojownik
Historia: Mirabel żyła w małej biednej watasze. Było mało jedzenie, a ich pożywienie uciekło do Północnej Puszczy gdzie mieli zakaz wejścia iż była tam większa i silniejsza wataha. Wszyscy byli głodni, samiec alpha wraz z wojownikami, szpiegami, wszystkimi wilkami oprócz szczeniaków mieli iść na wojnę było ich zaledwie 13. Strasznie się bałam o tatę miałam wtedy 5 miesięcy obiecał mi że wróci miałam nadzieję, że dotrzyma słowa. Minęło 12 dni i nie wrócili ja jako najstarsze szczenię wyszłam z ukrycia, bo inni mi kazali. Wzięłam jakąś broń topór dziadka, miałam nadzieję że nie musiałam go użyć. Byłam nie daleko granicy naszego terenu. Nagle ku moim oczom okalały się martwe ciała wilków, każde ciało było całe w krwi. Byłam bardzo smutna, lecz postanowiłam poszukać rodziny mój tata był dowódcą wojowników. Więc pomyślałam że jest w jaskini alphy, nie myliłam się. Rozejrzałam się przez chwilkę, szukałam zapachu mego ojca. Po chwili znalazłam jego głowę przybitą do szabli alphy. Zaczęłam płakać, nie wiedziałam co zrobić. Lecz na jego szyi był medalion z napisem nigdy się nie podawaj. Szybko wzięłam go i uciekłam.
 Nie wróciłam do nory ze szczeniakami, tylko uciekłam do lasu miałam nadzieję że zapomnę. Po 2 latach znalazłam pewną watahę, ale nie wiedziałam jak tam jest obserwowałam ich. Teraz wiem, że jestem jedną z nich.
Motto: "Dlaczego zawsze pragnę, tego czego mi nie wolno?"
Moce:
  •  Władza nad kosmosem
  • Tornado
  • Rozmawianie z roślinami z Eteru
  • Przemiana w Demona Eteru
Umiejętności: Mirabel jest zwinną waderą, ma dużo energii do magii. Po za tym ma bardzo dobry węch i słuch nic jej nie umknie. Ma bardzo dużo energii do magii. Kiedy ma dużo siły potrafi bardzo szybko biegać, może nie jest silna, ale ma duży refleks. Potrafi skradać się bardzo cicho. Kiedy musi przemienia się w demona Eteru po przemianie, jest bardzo agresywna oraz nieprzewidywalna.
Partner: Szuka kogoś kto będzie się ją opiekował
Zauroczona: Brak
Rodzina: Wszyscy nie żyją
Data Urodzenia: 18.07.2012 
Talizman: Medalion Wilczej Siły - Dzięki niemu można przemieniać się w demona Eteru. Przez ten medalion właściciel ma wizję przyszłości.
Ciekawostki:
  • Jej ulubionym kolorem jest fioletowy i błękitny
  • Bardzo by chciała być mamą.
  • Lubi spacery w świetle księżyca.
Towarzysz: Brak
Inne Zdjęcia:  jako demon, jako szczeniak
Statystyki: 
Siła: 5|Zręczność: 7|Moc: 9|Szybkość: 8|Kondycja: 4|Refleks: 12|Zauważenie: 4|
Klasa Pancerza (KP) 0|WD: 200|(KR): 0 Wykonane Zadania: 0|Wykonane Questy: 0
Upomnienia: 0
Pochwały: 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz