1 grudnia 2013

Wyprawy

  Twój wilk może wyruszyć na wyprawę. Za każdą wyprawę otrzymuje WD oraz KR, czasem znajduje też jakieś cenne przedmioty. Wyprawy muszą być zaliczane po kolei. Żeby wyruszyć na wyprawę wyślij do mnie na jeden z adresów podanych w zakładce kontakt opowiadanie dotyczące wyprawy. Potem czekasz, aż twój wilk wróci z wyprawy i... tyle. Powodzenia!

Polana Iluzji
Czas: 240h
nagroda: 20 WD
Miejsce, w którym wszystko może się zdarzyć. Nieraz podróżnicy wyprawiający się w tamte tereny giną bez śladu. Legenda głosi, że po wejściu w mgły tego miejsca ukazują ci się różne widziadła i wśród nich się gubisz. Nie mogąc znaleźć wyjścia umierasz wśród zjaw.

Ruiny
Czas: 250h
nagroda: 25 WD
Niegdyś świątynia, w której wnętrzu znajduje się cmentarz. Niektórzy mówią, że tamtejsi umarli są mniej nieżywi niż powinni być...

Samotna wieża
Czas: 300h
nagroda: 30 WD
Wieża na skalistym brzegu. Trudno się tam dostać, co nikomu zazwyczaj nie przeszkadza, bo nikt nie chce tam być. mieszka tam cały klan wampirów Dektorius.

Yggdrasill
Czas: 310h
nagroda: 40 WD
Magiczne miejsce łączące ze sobą wszystkie światy. Po naszej stronie strzeże go olbrzymi Wąż Midgradu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz