28 grudnia 2018

Od Akiro cd. Somniatisa

    Tak bardzo brakuje mi teatru... ale odkąd artyści uważają mnie za zdrajcę wolę im się nie pokazywać na oczy... Jest jednak szansa, że tutaj mnie nie rozpoznają. Co o tym sądzisz, Akiro?
- Teatr? No dobra, możemy pójść do teatru. - Odparłem lekko zaskoczone, ale czego się można, było się spodziewać po Atisie. Skierowaliśmy się do jaśniejszej i przyjemniejszej strefy areny ósmej. Po godzinie znaleźliśmy się pod kasą do teatru „Kameleona”. Zajęliśmy miejsca na Sali teatralnej, po czterech "uderzeniach w dzwon" stopniowo znikało światło, aż całkowicie zgasło. Kurtyna poszła do góry i rozbłysło światło na scenie.

[...] Spektakl minął po jakimś czasie, po występie zostałem zaproszony za kulisy. Zabrałem ze sobą Atisa.
- Jo Fox, co u ciebie?
- A jakoś leci. - Zostaliśmy zaproszeni na herbatkę, ale gdy spojrzałem na zegarek, zmuszony byłem odmówić. Po wyjściu z budynku, spojrzałem na towarzysza.
- Mam nadziej, że pijesz. - Zauważyłem, że chłopak podekscytował się tą wiadomością. Skierowałem naszą ścieżkę ku jednej z spelun. Weszliśmy przez dębowe drzwi, mijając następnie zrobioną specjalnie bordowa kurtynę. Filary pomieszczenia zostały zrobione z naturalnie ukształtowanych pni drzew, a ich korzenie utrzymywały sklepienie, dodając magi miejscu. Po środku sali znajdował się ogromny otwarty piec, na którym smażyły się soczyste kawałki mięsa. W tle grała muzyka i pijane śpiewy gości. Podeszliśmy do baru i zamówiłem piwo. 
(Atis? Szykuje się zgon?)

2 komentarze:

  1. This design is incredible! You certainly know how
    to keep a reader entertained. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my
    own blog (well, almost...HaHa!) Excellent job.
    I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.

    Too cool!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi
    I'd read your comments. They were waiting in my inbox to be moderated, so they wasn't appearing in blog site. So, sorry for that. I wasn't evpecting someone to comment this blog xd
    Thank you for all nice words.
    Answering for your prewious questions: to be honest I don't really have advices for new bloggers, becouse what I write is particular type of blogging. That's Play by post, something like writting story with other people. And it just keep going somehow -\_(.-.)_/-
    Good luck with blogging.
    Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń