13 września 2016

Post Eventowy

Aktywność na watasze nie powala, a jak na razie nie zaktualizowałam jeszcze wszystkiego co chciałam (to taki weno- i pracochłonne ;_; ), zatem dla rozruszania nieco bloga proponuję event.
Ale!
Nie ma sensu robić eventu, jeśli go nie chcecie, dlatego też chciałabym, żeby osoby chętne na jakiś ambitny cóś z mojej strony wpisały znać pod tym postem i napisały, czy wolą żeby był to 

  • bardziej integracyjno-luźny event, bardziej dla beki niż coś na serip
  • event-challange z trudnymi zasadami, punktami, statystykami itd. itp. (to do przemyślenia)
  • event typu zawodów wszyscy na wszystkich 
  • lub drużynowo
  • może być też event mocno fabularny i wszystko pójdzie tak mega do przodu
  • albo jakiś inny, jaki wymyślicie
Możecie też dawać propozycje wątków, które chcielibyście na evencie poruszyć. Zachęcam też do dyskusji w komentarzach, na chatach... każdy pomysł mile widzany^^
Jeśli zbiorę przynajmniej... powiedzmy 4-5 osób chętnych pojawi się ankieta... lub post z rozpoczęciem eventu, jeśli będziecie zgodni. 
Mam nadzieję, że mimo wszystko będzie zainteresowanie wydarzeniem^^

~Argona

9 komentarzy:

  1. Ja jestem jak najbardziej za eventem fabularnym ^^ Moim zdaniem coś takiego świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem za fabularnym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lub event-challange. Takie też są fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ... integracyjno-luźny, bo nie zdążę odpisać Somiatisowi a tu już 6 wojna światowa będzie .-.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah, intergacyjno-luźny... Dawno chyba takiego nie było. Ale każda opcja mi raczej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi to obojętne, we wszystkim wezmę udział :v
    ~Ash

    OdpowiedzUsuń