29 października 2013

Od Mixi

 (c.d tego)
  Nie wiedziałam co powiedzieć. Chciałam mu powiedzieć że za krótko się znamy ale stwierdziłam że to przereklamowane. Więc jak to powiedzieć dyplomatycznie i żeby się nie powtarzać?
- Ach, Leon nie wiem jak to powiedzieć.
- Czyli nie zmieniłaś zdania? - Bardziej potwierdził niż zapytał.
- Leon ja cię lubię ale ... - nie skończyłam bo przyleciał Marion.
- Ale? - Leon nie dawał za wygraną.
- Za chwilę, dobrze? - powiedziałam do Leona bo wiedziałam że Marion ma coś ważnego do powiedzenia bo w dzień niechętnie wychodził na zewnątrz. Odeszłam kilka kroków i zapytałam:
- Co się stało?
- Bo dwie salamandry idą z północy.
Nie zastanawiając się wiele krzyknęłam do Leona:
- Chodź jeśli chcesz pomóc.
I popędziłam na północ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz