31 października 2013

Od Natei - Czas na przygodę:D

Poczułam się dziwnie .. Nie wiesz co ze sobą zrobić .. Czując , że wataha jest w niebezpieczeństwie ... Tak ... To było coś co kuło mnie od środka ...
Następnego ranka poszłam nad przepaść . Usiadłam i rozmyślałam jak dalej żyć ... Wiatr szumiał niczym nuty , które wydobywały się z lutni Apolla . Orzeł latał nie spokojnie nad niebem , a ja nie zwracałam uwagi na nic i na nikogo .. W myślach słyszałam tylko kołysankę, którą śpiewała mi mama przed snem . Jedyne słowa które zapamiętałam to : Ty jesteś jedną z gwiazdek na niebie , które świecą zabłąkanym wilkom ... Eh .. te dziwne pieśni i nic z nich nie rozumiesz . Chęć kiedy chcesz wrócić do dzieciństwa ... i wiesz że nie możesz to serce aż się kraja by powrócić do tamtych czasów . Wstałam 
- Czas wziąść się w graść !
Wstałam i pobiegłam w stronę granicy watahy ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz