27 listopada 2013

Od Matta do Nikoyaki

(c.d. tego)
- Jak chcesz to możesz iść...- oświadczyłem po czym ruszyliśmy.
Z początku myślałem, że Burg.. Burn.. będzie się ociągałem, ale okazało się, że był dość szybki. Jednak szukanie Mixi nie było już tak przyjemne.. nigdzie jej nie było..
- A może już wróciła do watahy?- podsunąłem..
- Może..
- Nawet jeśli nie to spójrz - wskazałem na słońce - niedługo zrobi się ciemno... musimy wracać...
- Zgodzę się...
Ruszyliśmy z powrotem na tereny... okazało się, że wadera doszła chwilę przed nami, ulżyło mi. Ponieważ było ciemno postanowiłem odprowadzić Nikoyakę. Zatrzymaliśmy się przed jej jaskinią.
- To.. Burn.. Burg... z kim zostanie?- zapytałem.
- Hm.. nie wiem..
-Może go zapytamy?
-Może..
-Hej Burn... - stworek podszedł do mnie bliżej - z kim zostajesz, z Niją, czy ze mną?

(Nija?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz