28 marca 2014

Od Mixi do Maggie

Super jeszcze brakowało nam utraty pamięci obserwatorki...
- Maggie, pamiętasz coś? - zapytałam.
- Nie... Chociaż ciebie skądś znam - odparła.
- Ja jestem Mixi, to są Erna, Narcyza, Ketsurui i... Gdzie Mysteryo? - zapytałam zdezorientowana.
Wszyscy rozejrzeli się równie zdezorientowani.
- Przecież jeszcze przed chwilą go widziałam... - Narcyza wyglądała na lekko przerażoną.
- No, przecież tu jestem - odezwał się Mysteryo stojący przy drzewie.
- Chyba to nowa umiejętność - mruknęła Erna.
- Więc to Mysteryo - powiedziałam do Maggie, lecz ona dalej patrzyła na wszystko i wszystkich jakby pierwszy raz w życiu otworzyła oczy. - Masz coś co mogłoby pomóc? - zwróciłam się do Erny.

(Erna? Maggie? Narcyza? Ketsurui? Może ktoś jeszcze?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz