13 stycznia 2014

Od Nirvany

  Wstałam. Znalazłam się... nie wiem. Zobaczyłam kogoś. Podbiegłam do niego.
- Hej. Zgubiłam się.
- Cześć - powiedział nieznajomy wilk - Nazywam się Diana, a ty?
- Ja...? Ja chyba Nirvana - odpowiedziałam
- Co cię tu sprowadza? - zapytała się
- Szukam kogoś... Bardzo bliską mi osobę
- Rozumiem, choć do mojej nory. Porozmawiamy o tym.
  Znalazłyśmy się w norze.
- Więc zacznij od początku. Jak się tu znalazłaś?
- Obudziłam się. Śniło mi się, że... nie pamiętam. Przypomniałam sobie, że tata miał długi... musiał czymś zapłacić... O nie... Nie będę tego wspominać. Nie chcę!!! Chcę znaleźć moją siostrę. Muszę to zrobić...
- Jak się nazywa twoja siostra?
- Nikoyaka, chyba...
- Hmm... Nikoyaka... hmm... coś mi to mówi... hmm... A no tak! Już wiem!!
- Znasz ją? Wiesz, gdzie ona jest?? - zapytałam uradowana
- Nie znam jej osobiście - odpowiedziała - ale Mixi mi o niej opowiadała
- Zaprowadź mnie do niej proszę!
  Poszłyśmy do Mixi. Dowiedziałam się, że jest Alphą. Przyjęła mnie do watahy.
- Zaprowadzisz mnie do niej? - zapytałam Mix
- Oczywiście, chodź!
(Mixi?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz