31 sierpnia 2015

Charlie

Kontakt:  SariAndN
Imię: Charlie
Pseudonim: Chirli (czytaj Czyrli).
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Żywioł: Powietrze jasne i przeźroczyste jak futro Charlie, Natura jak mama, Woda jak Ojciec
Patron: Gaja, czuję do niej wielkie przywiązanie dzięki mamie.
Cechy charakteru: Charlie jest tajemniczą oraz skrytą waderą, które pragnie niesamowitych przygód. Potrafi naprawdę się wkurzyć i wtedy nie da się z nią porozmawiać. Natomiast na ogół jest strasznie sympatyczną osóbką. Jej szczerość, ma w sobie dużo pod słówek. Charli bardzo przywiązuję się do innych wilków, a wrogów ma nie mała względu na to, że potrafi ośmieszyć każdego.
Cechy charakterystyczne: Szare łatki na łapkach.
Stanowiska: Obrońcy pary Alpha
Historia: Jak każdy wilk mam swoją historie, jednak ta jest niezwykła... a wręcz magiczna. Pewnego razu przyszłam na świat... Ale szczegółów wam oszczędzę, przejdźmy do tego co było dalej. Gdy miałam już 2 miesiące, byłam małym głupim szczeniaczkiem, który lubił odkrywać nowe miejsca. Pewnego razu trafiłam na norę innej watahy, była ona dosyć dziwna, gdyż raczej wiadomo każdy wilk wygania inne ze swojego terenu, tym razem tak się nie stało. Szłam i szłam głębokim tunelem, aż spadłam w przepaść, a przed oczami zrobiło mi się czarno. Obudziłam się po paru godzinach i tak właśnie trafiłam tu.
Moce: 

  • Władza nad żywiołem Powietrza
  • Leczenie,
  • Latanie dzięki motylą
  • Tworzenie fa

Umiejętności: Charlie potrafi pięknie śpiewać tak jak i pleść wianki z kwiatków i innych roślin.
Zauroczona w: Nie ma
Partner: nie ma
Rodzina: W innej watasze.
Data urodzenia: 9 Marca.
Przedmioty: Sztylet miłości
Talizman: Talizman który dostaje każdy członek jej watahy rodzinnej, dzięki niemu dostaje moc znikania.
Nora: nora
Ciekawostki:

  • Charlie budzi ranny śpiew syren, gdyż mieszka przy samym brzegu oceanu.

Towarzysz: brak
Inne zdjęcia: -
Statystyki: 
Siła: 10 | Zręczność: 10 | Moc: 5 |Szybkość: 5 | Kondycja: 5 | Refleks: 5 | Zauważanie: 4 | Klasa Pancerza (KP): 0 | Wilcze drachmy (WD): 200 | Krwawe Rubiny (KR): 0 | Wykonane zadania: 0 | Wykonane Questy: 0| 
Upomnienia: 0
Pochwały: 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz