6 lutego 2016

Od Damona Cd. Keto

Byłem trochę zaszokowany tą całą sytuacją, ale również odwzajemniłem pocałunek. Te uczucie mnie paliło od jakiegoś czasu. Od jakiegoś czasu pragnąłem jej. Za sobą usłyszałem pomruki Szczerbka, które dawały mi do zrozumienia, że jest tą sytuacją zadowolony. Gdy przestaliśmy się całować, spojrzeliśmy sobie w oczy. Oczy jej jak i zapewne moje były szeroko otwarte. Uśmiechnąłem się do dziewczyny, a ona odwzajemniła uśmiech. Po chwili w mojej głowie znowu pojawił się ten syczący głos. On nigdy nie da mi świętego spokoju.
- Zemsta będzie smakowita.
Muszę przyznać, że się lekko wystraszyłem, ale nie dałem po sobie tego poznać. Tym razem to ja pocałowałem dziewczynę, a ona odwzajemniła go. Smok lekko warknął, ale zaraz się uspokoił. Wyczuwał tego stwora, ale postanowiłem, że nie będę na razie tym przejmować.

(Keto?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz