4 lutego 2016

Zaległości 04.02

Słabo moje małe wilczki, słabo. Ostatnimi czasy, a wręcz w tym roku bardzo wiele osób kompletnie odpuściło sobie bloga. A czy jedno opowiadanie na miesiąc to dużo? Pisząc minimalistycznie to rocznie tylko 2400 wyrazów! 2400! Niektóre pojedyncze opowiadania osiągały takie wyniki, a wam się nie chce wyrobić tego na rok. No więc dla tych, którzy pisali ostatnio w zeszłym roku: Macie czas do 7.02.2016 do godziny 21.21. Potem polecą głowy. Są to:
Awery: 28.12.2015
Catherine: 13.12.2015
Chitoge: 29.10.2015
Elizabeth: 28.11.2015
Erna: 27.12.2015
Est: 07.12.2015
Lavi: 07.12.2015
Melo: 28.12.2015
Ookaminoishi: 30.12.2015
Xavier: 26.11.2015
Yuna: 2015

Następnie czas do 19.02.2016 mają następujące osoby:
Chizuru: 04.01.2016
Hikaru: 01.01.2016
Justice: 28.12.2016
Korso: 23.12.2016
Mitsuki: 23.12.2016
Mixi: 29.12.2016
Shimer: 05.01.2016
Vincent: 01.01.2016
Yasui: 04.01.2016

A ci tutaj poniżej co prawna nie przekroczyli jeszcze limitu, ale powinni już brać się powoli do pracy:
Adrianne: 14.01.2016
Alexander: 10.01.2016
Charlotte: 14.01.2016
Damon: 09.01.2016
Keto: 14.01.2016
Miris: 09.01.2016
Ryu: 12.01.2016

Żegnamy się również z Daiką, która nie napisała żadnego opowiadania od momentu dołączenia.
~Argona

18 komentarzy:

  1. Nic dziwnego ze nie chcą pisać skoro każdy błąd podkreślasz i zaznaczasz. Zrozumiałaś byś ze nie każdy ma dostep do kompa albo do stron które pomagają w pisaniu. Atak ogóle jesteś wredna ze myślisz i wymagasz od innych to czego oni nie sa wstanie zrobić. Tak na serjo poprzednia ALFA była lepsza niz ty a po drugie moglabys zrobić cos by te głupie litery nie zmienialy się na niewiadomo co np. chce napisac el a wchodzi ø.
    podpis: Duch nocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dragonixa:
      Moim zdaniem nie jest to wredne, a wręcz dobrze edukuje. Wiele osób powinno nauczyć się pisać, a takie podkreślanie błędów może im w tym pomóc. Argona nie jest wredna, tylko po prostu... surowa. Robi to wszystko, żeby lepiej czytało się innym, żeby błędy nie raziły w oczy osób równie wyczulonych na to, by ludzie mogli się poprawiać (co może zaowocować również w szkole) i jeszcze wiele innych ma to plusów... Moim zdaniem jest to naprawdę słuszne.

      Usuń
  2. Duch Nocy ma racje

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio? Chcecie żeby Wataha zamieniła się w królestwo małych dzieciaków, które robią mnóstwo błędów w opowiadaniach? Wyobraźcie sobie, że wchodzicie tutaj a tu same opowiadania z błędem a błędzie, źle napisane itd. Jeśli zrobicie jeden błąd i zostanie on podkreślony to po prostu nie zwracajcie na to uwagi, pewnie przeoczyliście, nic się nie stało, jeśli za to wasze opowiadania są całe zaznaczone na czerwono to nie jest to wina alfy tylko wasza, ponieważ to wy narobiliście tam błędów. Nawet jeśli piszecie z telefonu to chyba możecie później sprawdzić błędy ortograficzne? To nie jest trudne. Wystarczy kilkakrotnie przeczytać tekst i można wyłapać to co się zrobiło źle, jeśli nie chcecie, żeby wasz tekst miał zaznaczone błędy to ich nie róbcie, a przynajmniej starajcie się nie robić. Albo wysyłajcie do Mixi jeśli uważacie, że to wszystko wina Argony. Aha, i o co niby chodzi z tymi zmieniającymi się literami? Może nie jestem tu jakoś długo ale jeszcze się z tym nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dragonixa:
      Popieram... Ja bym nie była w stanie tego wszystkiego czytać.

      Usuń
  4. dobra litery palich ale co jeśli masie jkies papiery a nie umie się tego wylapac, a nie upominaj się o tee słowniki bo wnich wszystkiego niema a na dodatek sama ich nie urzywasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rozumiem Argonę :/ Ja również prowadzę watahę, i również członkowie popełniają dużo błędów, a poprawa ich to jedna wielka masakra! Poza tym, Argo w ten sposób próbuje ludzi ortografii nauczyć XD Mnie nauczyła (w pewnym sensie..) A tak w ogóle, wredną osobą wcale nie jest, bo czasem zdarza mi się z nią poczatować.
    ~Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe bo pomie zawsze jezdzila, a do ciebie i innych nic nie mam. chociaż jak się zastanowić to zapewne masz racje

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na odp

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysłałam 23.01. 2016 i 13.01.2016 do xedosik. Opka nie zostały dodane. Mam wysłać do kogoś innego?

    -Charlotte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypełnić ten formularz opowiadania. Admin zawsze go doda ^^ http://form.jotformeu.com/form/33256956649368 (Formularz do opowiadania na WKN)

      Usuń
  9. duch Nocy ; Gomene

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra, napisałam raz opowiadanie z telefonu, na początku było źle, autokorekta jeszcze bardziej mi przeszkadzała ale po poprawieniu wszystkiego było ok, druga rzecz, przecież nie trzeba całego tekstu sprawdzać w słowniku internetowym, można poszczególne wyrazy, tak? A jeśli naprawdę byś tajemniczy anonimie chciał nie mieć błędów w swoich opowiadaniach to byś nawet ze zwykłego papierowego słownika mógł skorzystać, wszystko zależy od chęci. Moim zdaniem papiery tłumaczą błędy ortograficzne, jednak wielokrotnie zdarzało się, że w wielu opowiadaniach po prostu brakowało połowy niektórych wyrazów. Dobra, nie będę się kłócić ;-;

    OdpowiedzUsuń
  11. duch nocy dobra lapie już odpuściłem i przeprosilem

    OdpowiedzUsuń
  12. Yuna odchodzi

    OdpowiedzUsuń
  13. Eh... nie wiem czy dam radę do 7, ale spróbuję... Mam problem z weną i opowiadania które napisałam są okropne i piszę je od początku. Sorry za obsuwę. Poprawię się, obiecuję. (A myślałam, że wyrobię się ze wszystkim bo komp dostaje 8... i myślałam, że jakoś mi się uda xD Już myślałam, że uratuje się od męczarni pisania na telefonie, ale się przeliczyłam ;-; ) Okey... idę się zabrać za pisanie... (Z góry przepraszam jeżeli coś tam nie będzie miało sensu XD)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajajaj... Wybaczcie mi, proszę! Po prostu ostatnio miałam takie urwanie głowy, ż nie miałam czasu tutaj wchodzić, a co dopiero pisać. Spróbuję coś nabazgrać dzisiaj albo jutro, a nadrobię w ferie (na mojej zadupiastej północy mamy je dopiero od 15.02). Tak wię proszę o wybaczenie i nie obcinanie głowy! (I tal wyrosną kolejne :P) Tak więc boski posłańcu, odnawiam twą rolę, oficjalnie.

    OdpowiedzUsuń