6 lutego 2016

Od Miris Cd. Lorem

Chłopak się we mnie wpatrywał i intensywnie nad czymś myślał. Byłam strasznie ciekawa nad czym, ale nie chciałam mu przeszkadzać. Upiłam łyk herbaty i sama zaczynałam się zastanawiać. Czym był ten stwór? Czy to ten potwór mnie wezwał? Te myśli nie dawały mi spokoju. Czego ten ktoś ode mnie chciał, lub od nas.
- Nad czym tak rozmyślasz?
- Nad tym co się stało. Kto nas wezwał. Co od nas chcą i kim był ten stwór.
Przez chwilę siedzieliśmy w ciszy, które przerywało tykanie zegara. Postanowiłam przerwać tą męczącą ciszę. Ale chłopak przerwał tą ciszę przede mną.
- Jak się nazywasz?
- Miris. A ty?
- Ja jestem Lorem.
Po tym znowu zapadła cisza. Spojrzałam na chłopaka i zauważyłam, że chce coś się zapytać, ale waha się. 
- Mógłbym Cię o coś zapytać?
- Jasne. O co tylko chcesz.- odpowiedziałam z uśmiechem.

(Lorem?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz