17 czerwca 2015

Charlotte


Imię: Charlotte
Rasa: gadający szynszyl
Wiek: 12 lat (nieśmiertelna)
Cechy charakteru: Charlotte to miłe, zrównoważone zwierze. Zawsze spokojna, niezależnie od sytuacji. Ceni ciszę, ale czasami lubi poinprezować. Zdarza się jej być zboczoną, zawsze wytyka błędy. Może i czasami zachowuje się okropnie, ale jest z niej świetna przyjaciółka i dobra osoba, która nigdy nie zostawiłaby nikogo w potrzebie.
Historia: Biegłam przez las. Przystanęłam na chwilę by odpocząć pod pobliskim drzewem. Zamknęłam oczy i przysłuchiwałam się dźwiękom przyrody. Nagle coś zakłuciło ogólną ciszę która tu panowała. Uderzenia, gryzienie i inne rzeczy tego stylu. Nagle poczułam, że coś lub ktoś na mnie leży, bardzo mięciutkie. Otworzyłam oczy i ujrzałam małe puchate zwierzątko, było przesłodkie!!! Bez zastanowienia zaczęłam zadawać pytania czy będzie mi towarzyszyć. Nawet nie wiem czemu, ale zwierzak się zgodził.
Moce i umiejętności:

  • Umie wysoko skakać,
  • odbija się od ścian
  • bardzo szybko biega
  • niesamowity słuch.

Właściciel: Elizabeth

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz