16 czerwca 2015

Od Est do Fantasmy

(cd. tego)
  Ciężko było mi chodzić, ze zmęczenia, ale dałam radę, wszystko pamiętam jak przez mgłę. W ogóle jak ja się tu znalazłam i skąd tu jest Clair...
- Nie wiem czy mogę ci zaufać...
- Oczywiście, że możesz! - odpowiedziała... jak ona się nazywała... nic, a nic nie pamiętam...
- No dobrze... ja nazywam się E...Est, a to jest Clair. - W głowie strasznie mi się kręciło.
- Mówisz... prawdę?
- No oczywiście! - usiadłam zmęczona na ziemi, potrząsnęłam głową by nie zasnąć. Spojrzałam cierpiącym wzrokiem na Clair. Po chwili namysłu, jedyne co pamiętam to, że czekałam na pomoc, a raczej na Satoshi'ego, resztę zapomniałam.
- Wadero... eh... powiesz mi... jak ja... się tu znalazłam? 
( Fantasmo? Sama jestem ciekawa :D)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz