17 czerwca 2015

,,Nie poddawaj się nawet gdy myślisz, że nie dasz rady iść dalej''

Imię i Nazwisko: Elizabeth Miyamae
Pseudonim: Trzecia
Płeć: kobieta
Orientacja: Heteroseksualna
Wiek: 20 lat
Żywioł: Natura, Eter.
Cechy charakteru: Miła, spokojna, wyrafinowana. Cechy którch nie powinna posiadać żadna córka demona! A raczej była córka... a więc mówmy dalej: kocha przyrodę, często płacze bez powodu, romantyczna, często zmienia nastrój. Pamiętliwa, mściwa, nie wybacza, tej osobie, która ją skrzywdzi. Hah nie zgadniecie, ale ona jest zbyt... no spróbuj zgadnąć! Nie wiesz...? jest po prostu zbyt ufna! Przez to często jest raniona, ale próbuje być silna... dla siebie...
"Autor wilka: i jej przyszłego męża! Ał! Co ty robisz?!
Elizabeth: Bądź cicho, bo ja cię uciszę..."
Aparacja: Elizabeth w wilczej postaci jest wysoką i szczupłą waderą. Posiada białe, grube i bardzo miękkie futro, z czarnymi znakami w niektórych miejscach. Ma też piękne, różowe oczy i kropki na łapach.
Elizabeth jako człowiek jest wysoką i szczupłą dziewczyną o gęstych, długich, śnieżnobiałych włosach. Jej oczy są koloru róż. Ma jasną karnację, która idealnie kontrastuje się z jej wyglądem i ubiorem.
Praca: Krawcowa. Ma własny zakład krawiecki.
Stanowisko: Stanowisko: Zaopatrzeniowiec, Kucharz, tancerz ostrzy.
Historia: Moje życie nie było zbyt kolorowe kiedy żyłam razem z siostrą w królestwie demonów. Byłam następczynią tronu i przyszłą żoną demona. Byłam ignorowana i przez prawie całe życie zamknięta w pokoju póki nie stanę się zamężna. W pewnej chwili... jakiś tam bohater uratował nas przed zgubą zabijając wszystkich oprócz mnie i siostrę, ponieważ dałyśmy radę uciec. Uciekałam daleko jak mogłam, a z mojej własnej głupoty ciągnęłam też za sobą złą pogodę. Za nim doszłam, aż tutaj miałam dużo innych przygód. Atak smoka, nowa opiekunka, którą zabił ten sam smok (on mnie prześladuje T-T), ponowny atak smoka, dowiedzenie się o ciąży (nie chce o tym mówić, bo to zbyt przykre dla mnie...). Kiedy napotkałam Watahę Krwawej Nocy odnalazłam siostrę i urodziłam córkę. Niestety wtedy wystąpiły jakieś komplikacje, które sprawiły, że jest tak jak jest. Przykro mi, że musiałeś/aś czytać ten nudny życiorys i poświęciłeś/aś swe 10 sekund życia, ale czasami trzeba się poświęcać.
Moce:
  • Panuje nad żywiołem Eteru
  • Zmienianie pogody (zależy od nastroju)
  • Kontroluje grawitację.
  • Tworzyć pieczęcie które zwiększają szybkość, leczą itd.
Umiejętności i Zainteresowania: Umie bardzo wysoko skakać. Świetnie walczy. Bardzo dobrze gotuje. Jest wegetarianką. Kocha zwierzęta.
Partner: szuka
Zauroczona w: brak
Rodzina: Siostra Est i córka Chitoge.
Przedmioty: torba w której nosi kalendarz, ołówek, portfel, telefon i maskę.
Talizman: brak
Miejsce zamieszkania: Dom składa się z jednego piętra, parteru i piwnicy. Na piętrze jest biblioteka, 5 sypialni i łazienka. Na parterze znajduje się kuchnia, salon, druga łazienka. W piwnicy jest spiżarnia i ukryty pokój. Z tyłu domu znajduje się duży ogród. Arena 2.
Ciekawostki:

  • Ona jest właścicielką domu. 
  • Uwielbia walczyć, ale tego nie robi by nie dawać złego przykładu córce. 
  • Nosi na widoku broń (miecz) i jeszcze nikt jej nie złapał... aż sama się dziwi.
  • Jej głos brzmi tak.
Towarzysz: Charlotte
Inne zdjęcia: 1
Kontakt: karolina446

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz