16 czerwca 2015

Od Sain'a do Exelie

Myślałem że będę miał spokojny dzień, bez żadnych podróży po jakieś rzeczy, chciałem tylko odpocząć, jako że byłem dosyć już zmęczony nie byłem zbyt miły dla tej wadery. Nigdy tak się nie nastawiam do nieznajomych ale po prostu nie mogłem już wytrzymać tego wszystkiego. Zrozumiałem po chwili kiedy wadera zajadała się swoim "zajączkiem" że może wtedy faktycznie przesadziłem.
-Wybacz za to najście. Po prostu jestem dosyć zmęczony i szukałem jakiegoś spokojnego miejsca. - Wadera spojrzała na mnie obojętnie.
-Ty myślisz że to cię usprawiedliwia?- Od razu było czuć ironię
Ostra wilczyca jak widać, stawia na swoim, przynajmniej tak narazie to wygląda.
-Może nie, może tak, to w sumie zależy od ciebie. Nazywam się Sain. Nie widziałem cię wcześniej.
-Nazywam się Exelie. - Widać było że nie miała ochotę na rozmowę.
Wpadłem na pomysł aby zrekompensować jej moje ostatnie "maniery". Uznałem że jej coś upoluje, w końcu tak właściwie ten królik był jej, a ja go wziąłem jakby był mój od początku, nawet nie interesowało mnie od czego tak uciekał.
-Poczekasz tutaj moment?
Exelie spojrzała się na mnie z obojętnieniem ale była zajęta jedzeniem a byłem pewien że zdążę coś upolować zanim pójdzie.
Ruszyłem jak najszybciej aby cokolwiek znaleźć, ku mojemu zdziwieniu było na tej łące. Niecodziennie widziałem tak duże grupy zwierząt podczas wojny. Ta, wojna, właściwie powinienem o tym wszystkim zapomnieć, i spróbować żyć w nowym świecie, chociaż trochę mnie niepokoi to całe "zniknięcie" bogów. W końcu przez ich śmierć wtedy zaczęła się wojna.
Udało mi się zabić kilka królików i przynieść jej do mojej nowej znajomej. Miałem nadzieje że wybaczy tamtą sytuację w końcu tracić reputacje od razu w watasze to nie jest zbyt przyjemna sprawa, szczególnie jeśli chodzi o reputacje wśród wader. Widać było że lekko była zaskoczona moim "podarkiem", przynajmniej tak mógłbym to nazwać.
-Proszę, to dla ciebie, na przeprosiny za tamtą rozmowę.
[Exelie?]
(Kolor? A nie wiem, może być fioletowy albo pomarańczowy, jak wolisz. Może być też normalny jak chcesz :P- Uwaga! Spełniam życzenia!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz