27 lipca 2014

Sombra

The ink fox - Commission by ShadeDreams
kontakt: I.D. Silus
Imię: Sombra
Pseudonim/zdrobnienie: Jak powiesz Som, zginiesz marnie. Nie mów tak. Bo będziesz wisielce. BUAHAHAHA
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Żywioł: Śmierć, umysł.
Patron: Poganinka c:
Cechy charakteru: złośliwa, wredna, skryta. irytująca, wybredna i wrażliwa.
Stanowiska: Mag
Historia: Urodziłam się w małym miasteczku. Nazywano je miastem Voodoo - nie wiedziałam dlaczego. Nie wiedziałam jednak, że przekonam się co znaczy ta nazwa na własnej skórze. Gdy byłam mała miałam dogodne życie - jedzenie, mamę i rodzeństwo w rezerwacie przyrodniczym. Gdy miałam zaledwie pół roku, ludzie wzięli mnie do małego pomieszczenia. Nalali mi czerwonej substancji i zostawili. Byłam tam rzez 3 dni i 3 noce. Nikt po mnie nie przyszedł. Miałam wtedy wstręd do barwy czerwonej. Jednakże umierałam z pragnienia. Wtedy wszystko się zaczęło. To co piłam, to był krew. Krew wilka. Gdy wrócili ludzie, miałam cały czerwony pysk. Oni zaśmiali się z szyderczym uśmiechem i od tamtego czasu dawali mi tylko świeże mięso i krew do picia. Gdy skończyłam okrągły rok, zaczęli mi podstawiać szczenięta pod nos. Nie dawali mi wtedy nic do picia, tylko szczenięta. Pragnęłam ich krwi. Wszystkie pozabijałam. Gdy ludzie wrócili włożyli mnie do klatki i zaczęli mi podkładać patyk do klatki. Targałam się jak szalona. W końcu byłam na moich pierwszych walkach psów. Nie obchodziło ich, że jestem wilkiem. Byłam tego samego wzrostu. Wygrywałam. Cały czas. Nadszedł jednak dzień, kiedy przegrałam z wilkiem. Ludzie mnie odstawili do rezerwatu. Już nie byłam im potrzebna. Żądza krwi byłą tak duża, że najpierw pozabijałam wszystkich braci i siostry. Na sam koniec zostawiłam rodziców. Trzymałam ich najdłużej jak umiała, jednakże krew kierowała moim organizmem. Kiedy już to zrobiłam, uciekłam jak najdalej stąd. Nie umiałam żyć. Nie umiałam polować. Z czasem się nauczyłam robić to w brutalny sposób. Teraz zdaję sobie sprawę, że nie umiem żyć inaczej. A wszystko zniszczyli ludzie.       (pioseneczka I See Fire <3 XD)
Motto: "Myślenie to niebezpieczne zajęcie"... <3 xD Z książki *,* :D:D:D Niech zgadnę... Zwiadowcy-Halt?
Moce:
  *Zwrócenie powietrza przeciwko przeciwnikowi
  *czytanie w jego myślach
  *wchodzenie do umysłu innego wilka (może kontrolować jego ruchy itd.)
  *umie rzucać uroki, zaklinać duchy oraz czytać przyszłość i przeszłość.
Umiejętności:
  *zwinna
  *wytrzymała
  *zmiana w ducha i boga śmierci
Partner: szuka
Zauroczony/a w...: nie oglądała wilków, wzięła się za formularz xD
Data urodzenia: 4.09.2012
Talizman: no nie... Jeszcze czego.
Nora: nie
Inne zdjęcia:
Jako duch
Jako śmierć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz