14 grudnia 2015

Noworoczna renowacja

Wielkimi krokami nadchodzi nowy rok. Czas wielkich zmian, postanowień noworocznych... Z tej okazji chciałabym, by każdy członek bloga pod tym postem wypowiedział się, co mu się podoba w watasze, co nie podoba, co by zmienił oraz dodatkowo, by każdy wilk napisał krótkie życzenia noworoczne (rzecz jasna w typie swojej osobowości^^) dla całej watahy lub konkretnego wilka/wilków.

Post ten ma charakter ewaluacyjno-czystkowy. Wszyscy, którzy pragną pozostać na blogu powinni się tu wypowiedzieć, jest to również ostatnia szansa dla tych, którzy zostali uznani za NPC'tów na powrót do watahy. Macie czas do 01.01.2016. Mam nadzieję, że w kolejny rok wyruszymy razem w jak najliczniejszym gronie.
~Alpha Argona

23 komentarze:

  1. Est: WSZYSTKIEGO NAJ MOJE WILCZKI!!! Miejmy nadzieje, ze wroce szybko i takze wyznam komus milosc *:3*
    Elizabeth: Moglabys przynajmniej raz siedziec cicho?
    Chitoge: Wszystkim naj i cukierkow na swieta :3
    (Sorry za brak Polskich znakow, ale pisze z Niemieckiej klawiatury w Niemieckiej klasie xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyks: Z okazji świąt, życzę wszystkim wilczkom dużo zdrowia i szczęścia <3
    Tiffany: Zdrowia, szczęścia na nowy rok!
    Keto: Hmm... i co by tu życzyć... Pomyślności...zdrowia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się podoba, nic mi się nie podoba. chciałbym, żeby w nowym roku było fajnie #trybzuchazałączony


    Mitsuki: Och wy moje kochane słodziaki nu nu nu nu! A tyci tyci tyci tyci! A żebyście były takie słodziutkie przez następny rok o ciu ciu! Korsoo, no powiedz, że te maleństwa nie są z dnia na dzień bardziej urocze!
    Korso: *bełkotne marudzenie*
    M: *uderza Korso w brzuch*
    K: Ała! No tak, tak... Żebyście tylko jeszcze tak grzeczne były...
    M: Czemu ty tak zawsze marudzisz? Musisz nawet teraz? Idą święta! Okaż trochę ciepła!
    K: No to ten... Eee... Żeby Wam się buźki nie poparzyły od barszczu...
    M: *uderzając w łeb kolegę* Kretyn!
    W każdym razie - wesołych świą-ąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. W Watasze wszystko mi się podoba. Jest tu bardzo miło.

    Damon: Na święta chciałem, życzyć wszystkim dużo prezentów.
    Miris: Dołączam się do życzeń i życzę wszystkim również duuużo prezentów i bardzo duużo śniegu najlepiej po pas!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na watasze wszystko jest dla mnie świetnie i cudownie.
    Ashura: Jedzenia, ciasteczek, szczęścia, pomyślności i innych pierdółek. Żeby nikogo nie spotkały żadne nieprzyjemności. (Nie umiem składać życzeń T.T

    OdpowiedzUsuń
  6. Wataha boska nie czuje żadnej potrzeby aby się na coś skarżyć :)

    Rori: No to tak, co byście mieli wystrzałowe święta no wiecie dynamity, granty, bomby i najróżniejsze petardy *uśmiecha się od ucha do ucha i dostaje w łeb od Rity* Co znowu takiego zrobiłem?
    Rita: Możesz złożyć życzenie NIE dla psychopaty takiego jak ty?
    Rori: Eeeeee, nie *zgromiony wzrokiem przez siostrę drapie się po karku* No to szczęścia, zdrowia, szmalu i tej jedynej/jedynego. Ogólnie najlepszego *przewraca oczami* Lepiej?
    Rita: Znacznie *burczy pod nosem*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wataha super, niczego nie trzeba więcej.

    Alexander: Eee... Dużo zdrowia... radości... *łapie się za kark, nie wie, co powiedzieć* Eee... i wesołych świąt *uśmiecha się*

    OdpowiedzUsuń
  8. mi tam się podoba x3 super wataha, super pomysł ;3; a z życzeń od Melo; wszystkiego naj w święta i nowy nadchodzący rok :3 *nie wiem co napisać jak wszyscy* radości, zdowia i innych pierdół dających szczęście xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym, żeby można było dodawać komentarze z anonima.

    Erna: Ogólnie wszystkiego najlepszego. Zdrowia, szczęścia, pomyślności i jeszcze raz zdrowia, bo to dla mnie najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właściwie, to do watahy nic nie mam. Ewentualnie to, że jest coraz mniej osób a'la Rei, Nivis i Zmierzch (tak, ta trójka wygrała wszystko). Aczkolwiek zdaję sobie sprawę, iż jest to ogromne utrapienie dla naszych drogich admów, to takie posty śmieszą mnie jak nic (tutaj gratki dla Rei, dzięki której raz spadłam z fotela). No i - "Arguś na Alphę"! <- Sorry Mixu, ale (według mnie) jest to jedyna słuszna możliwość. W tym momencie pewnie przestaniesz być moim boskim posłańcem. A wtedy zjem smażoną paprykę. Ykhm. W każdym razie - cała wataha ogólnie jest bardzo elegancko wykończona i nie mam na aktualną chwilę żadnych zastrzeżeń. No. To teraz życzenia, tak...?

    Ookaminoishi: Mleka, szczęścia, zdrowych kości, miejsca w grobie, pomyślności... *recytuje pod nosem*.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm... moim zdaniem nie trzeba nic zmieniać na WKN ^^

    Catherine: Ogólnie... najlepszego! Zdrowia, szczęścia, pomyślności i imprezy sylwestrowej, takiej byś nic po niej nie pamiętał!
    Lavi: Ta... Wesołych... *kręci oczami*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie sądzę, żeby na naszej watasze trzeba było cokolwiek zmieniać :)

    Justice: Nie jestem dobra w składaniu życzeń... Przede wszystkim zdrowia i szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko jest okk raczej.

    Vincent: Nowy rok...? Ech... Życzę wam życia. Tyle starczy.
    Ryu: No, a oprócz życia to może jeszcze żadnych uszkodzeń cielesnych...
    Hikaru: Pf, w ogóle się nie znacie na składaniu życzeń! Ja wam w kolejnym roku życzę odnalezienia miłości swojego życia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym chciała tobym zmieniła... Chyba. :|

    Mixi: No, więc życzę wam mniej papierkowej roboty (bo przecież można wszystko na Argo zwalić). I w sumie to życzę wam wszystkiego dobrego, bo nie umiem w życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. W watasze jestem od niedawna, ale podoba mi się wszystko.

    Adrienne: Emmmm... *chrząknięcie* Życzę wszystkich szczęśliwego Nowego Roku... i... smacznego jajka!*śmiech*

    OdpowiedzUsuń
  16. Argona: Spokojnego nowego roku. Dużo weny, dużo czasu wolnego, a przede wszystkim w kij i trochę snu. No i żeby nie otaczaj was sami debile.
    Somniatis: Także spełnienia wszystkich marzeń, dużo radości z życia i żeby wszystko układało się po waszej myśli.
    Narcyza: Phi. Dorośnijcie.
    *odezwała się dorosła*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest dobrze nie potrzebuje zmian, no chyba żee nie raczej nie ^^


    Shimer: Szczęśliwego nowego roku weny do opowiadań. Dużo szczęścia, zdrowia, pomyślności nooo i * kręci oczami i przypominaja sobie co miał powiedzieć * ymm nooo i weny ajć czekaaj to już było no wszystkiego co najlepsze. A siostra mi mówiła że nie umie składać życzeń. Mam nadzieję że Nowy Rok spędzicie dobrze. Przy okazji Shina chce coś dodać.
    Shina: Wszystkiego najlepszego!!!! Na pewno dobrze spędzicie nowy rok. Wierze w waszą wenę! Napewno jej dużo przybędzie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Yasui: Nie będę życzyć "szczęśliwego nowego roku" tylko "Super czekoladowego nowego roku!" Niech każda buźka uśmiechnie się w sylwester i da ponieść się zabawie, w końcu o to tu chodzi!
    Niemożliwych do zrealizowania postanowień noworocznych (Takich jak: Przestanę jeść czekoladę) i niezapomnianego pocałunku o 00.00
    A jak nie macie pomysłu gdzie spędzić sylwester, to serdecznie zapraszam do casina, w który pracuję!
    Znam kierowniczkę baru (ja), na pewno da wam jakąś zniżkę! ^^
    Odwiedźcie czasem słodką pokojówko-barmankę!
    :*
    *Uśmiecha się i mówi radośnie*

    OdpowiedzUsuń
  19. ENUKI; wyrzyskiego słodkiego wszystkim
    - podoba mi się tu atmosfera ale Mixi mogłaby nie nakreśla na czerwono błędów. smacznego szampana itd. :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Yuna dobrego roku

    OdpowiedzUsuń
  21. WKN nie potrzebuje zmian! Przynajmniej nie zauważyłem żadnych powodów do zmiany. :3

    Xavier: No to od czego by tu zacząć...? Zdrowia, szczęścia, pomyślności... *drapie się po karku* Ahh, fuck it. Szczęśliwego! *odchodzi machając dłońmi*

    OdpowiedzUsuń
  22. Chizuru: Najlepszego.

    OdpowiedzUsuń