20 lutego 2015

Ja was proszę...

Napiszcie opka... Chociażby tak bez sensu... Bo jeśli nie to będziemy zmuszeni usunąć wszystkich poza Reią, Doctorem, Arią, Korso, Nivis, Shailene, Antliqusem i Bezimiennym. Tyle wilków zostanie na watasze, jeśli nie napiszecie. Macie czas do 00.00, więc jeszcze 4 godziny... Daliśmy wam tydzień i rozumiemy, że w niektórych województwach ferie albo, że właśnie się szkoła zaczęła, ale takie rzeczy się zgłasza! Proszę was, sprężcie się i coś napiszcie. Cokolwiek.
~ Idąca po antydepresanty Mixi
Mieliście cały tydzień. Jestem naprawdę zawiedziony aktualną ilością opowiadań od Was... Każda wilk, który nie napisze opowiadania, zostanie przez nas usunięty. A pisanie uśmiercających opków nie jest rzeczą, na którą mam aktualnie ochotę. Lecz jeśli specjalnie chcecie mi dopisać do mojego napiętego grafiku jeszcze jedną sprawę do załatwienia, to odpłacę się jak należy ~ Zażenowany zaistniałą sytuacją Kashari
Kashari, czy ty zawsze musisz coś dopisywać? ~ No zgadnij >.>
Wiesz, że uwielbiam to robić :3 Poza tym, ty mi się też dopisujesz do postów :c ~ Zawsze gotowy do usług Kashari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz