26 lutego 2015

Od Mixi do Akanee

- Mixi, Alpha watahy - przedstawiłam się uśmiechając do szczęśliwej wadery. - I nie musisz dziękować. Mam nadzieję, że ci się u nas spodoba. Oprowadzić cię?
- Tak!
- To chodź - wyszczerzyłam się i zaczęłam ją prowadzić w stronę Wodospadu Łez.
- Ale tu ładnie - zachwyciła się, gdy dotarłyśmy na miejsce.
- Moje drugie ulubione miejsce w watasze - uśmiechnęłam się. - Zaraz po Plaży Gwiazd, gdzie zaraz pójdziemy... Najpierw krótkie streszczenie historii tego miejsca.
Opowiedziałam jej o w skrócie o wszystkim co działo się tutaj, starając się jak najbardziej uogólniać nieprzyjemne momenty takie jak walka z Airesu.
- Nie wiedziałam, że tu tyle się dzieje - była zaskoczona.
- Ale niestety... Nie tylko przyjemne rzeczy... Kilka miesięcy temu zakończyła się wojna...
(Akanee?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz