14 lutego 2015

Walentynki!

Od Cichego Wielbiciela dla Ketsurui`ego
Dwie róże w wazonie są stołu ozdobą,
 A list jest rozmową miedzy mną a Tobą.
 Więc dla dalszej miłej naszej znajomości.
Wysyłam w Walentynki ten symbol miłości.

Od Cichego Wielbiciela dla Arii
Każdy człowiek jest jak Anioł, ale ma tylko jedno skrzydło.
Po to, aby wzbić się w przestworza potrzeba wziąć się w objęcia... 
Dziękuję, że jesteś.

Od Domyśl się ^^ dla Bezimiennego
Wiesz co? Tak sobie pomyślałam, że w sumie to... coś do ciebie czuję. Tak po prostu. Pewnego dnia sobie wstaję i myślę "Ja go chyba kocham". Nie wiesz czym są uczucia, szkoda. Fascynuje mnie twój tok myślenia, twoje zwyczaje, twoja słodka niewiedza. Słowem... chyba się zakochałam.

Od Tajemniczej Wielbicielki dla Antilqusa
Drogi Antilqusie,
W tym pięknym święcie Walentego chciałabym
wyznać Ci ,że bardzo Cię lubię (ale tak bardzo).
Jesteś uroczy.

Wiesz kim jestem???
T.W.

Od Cichej Wielbicielki dla Natela
Kim dla mnie jesteś?
Jesteś moim marzeniem,
Moich snów spełnieniem,
Moim do Dżina życzeniem,
Moją magią ukrytą,
Głęboko w sercu wyrytą.
Od Cichej Wielbicielki dla Hoinkasa
Droga Hoinko!
Muszę, choć niechętnie, przyznać ,że jesteś (całkiem) przystojny jak na nieśmiertelnego basiora (pierwsza "forma" lepsza). Więc życzę Ci w tym (prawie) uroczym dniu zakochanych (lub obłąkanych) wszystkiego, e... dobrego ?

C. W. lub T. W.
Jak wolisz...
Od Tajemniczej Wielbicielki dla Noxa
Na górze piekielny ogień,
Na dole mnóstwo demolki
A my się kochajmy
jak dwa demonki

T.W.
Od Natela dla Tempestas
Bardzo Cię kocham i chcę żebyśmy byli razem ... <3
Od Vi dla Antilqus`a
Jesienna mgła otula świat,
Gwiazd roje lśnią na niebie.
Każdy ma w sercu własny świat,
A ja mam tylko Ciebie...
Od Niv i Rei dla wszystkich
Życzymy wam z całego serca pięknej miłości i szczęścia i znalezienia drugiej połówki, a dla tych zakochanych szczęśliwego związku. ;)
Link nie działa
Od Cichego Wielbiciela dla Shailene
Mój mały demonie,
Nie byłbym w stanie powiedzieć Ci tego w twarz, ale uważam, że jesteś na prawdę piękna i mądra. Chciałbym móc zamienić moje uczucia w pieśń i któregoś dnia zaśpiewać dla Ciebie. Czy zaczekasz, aż ten dzień nadejdzie?

Od Cichej Wielbicielki dla Deff`a
Nie jestem wielkim romantykiem, więc nie zamierzam bawić się w poezję i tego typu sprawy. Chcę być po prostu taką osobą, którą pamiętasz, a nie tylko wspominasz.. I choć nie masz tego w zwyczaju, może czasem warto na kogoś skoczyć.

Od Mixi dla Samotnych Dusz
Wszystkim singlom w ten przereklamowany dzień
chcę życzyć
żeby ich nie dołowały porozwieszane serduszka,
i podnieśli do góry uszka.


Wyróżniamy dwa typy ludzi: 
"Jak ja nie cierpię tego głupiego dnia, hurr durr!!"
oraz
"Yay, nareszcie Walentynki~! Tylko ja i mi amore~!"
No i zawsze jest jeszcze taki Kashari, który lubi Walentynki, ale zawsze łapie w nie doła. A tak by the way to wszystkiego najlepszego wszystkim parom! 
~Kashari, który zawsze musi się dowalić do cudzego posta
Ps. Zawsze można się pocieszyć, że dzisiaj jest święto Cyryla i Metodego ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz