5 lutego 2015

Libster Blog Award

Eee... to standardowo. Nominowało nas to coś, co kiedyś było Maggie... z tego bloga, do którego linka nie chciało dać... więc go nie mam. Dzięki za robotę i wgl... bywa.

1. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
  • sushi!!!!!
  • Spaghetti z pesto ♥
  • Pizza (łącznie z plackiem).
  • Spaghetti
2. Masz zwierzę? Jeśli tak, to jakie?
  • Ja nie mam zwierzęcia, mam siostrę, kuzynkę, tapczan, hoinkę i caaaałą watahę!
  • A ja to mam wilka... Mx się nazywa...
  • Można tak powiedzieć. Dwa psy i jeden kot, który zawsze próbuje mnie zabić.
  • Miałem. Ale Setha już nie ma wśród nas :/
3. Ulubiona książka?
  • Lian Hern "Na posłaniu z trawy" ♥♥
  • Zwój życia
  • Świat Dysku (tak to jedna książka, ale dla szpanu i hajsu została podzielona na 40 pomniejszych).
  • "Mistrz i Małgorzata"/Seria Sukkuba pióra Richelle Mead (6 książek)
4. Ulubione filmy?
  • Ruchomy zamek Hauru, Spirited Away (Nigihajami Kohaku Nushi ♥♥♥)
  • Pacz wyszej
  • Goście, goście, ekranizacje Świata Dysku czy Incepcja.
  • Jak rozpętałem drugą wojnę światową, Bruce Wszechmogący
5. Kim jest twój idol?
  • Sebastian Michaelis ♥♥
  • Nie mam.
  • Kaká
6. Ile czasu spędzasz na komputerze/tablecie/komórce?
  • 23 na dobę...
  • Zależy, zależy... Bywa...
  • Cały dostępny czas i do tego czas poza czasem.
  • Stanowczo za dużo. 
7. Jaki kraj chciałabyś/ chciałybyście zwiedzić?
  • Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppponia^^
  • ^^
  • Cały świat w tym Rzym (a szczególnie Watykan), mam parę spraw z pewnymi budowlami do załatwienia.
  • Japonia, Włochy, Watykan, Hiszpania, Izrael, Brazylia, Portugalia... Dużo tego. 
8. Masz przyjaciela/przyjaciółkę/przyjaciół/przyjaciółki?
  • Ja nie mam przyjaciół :'C bywa...
  • Heh... Nwm... Bywa...
  • Tak.
  • Owszem (ta na pierwszym miejscu kłamie!)
9. Ulubiony smak lodów?
  • eeeeeeeeeeeee... czekolada... eee... lodowy... eee... czy to na prawdę istotne?
  • Zającowe ♥♥♥
  • Jak chemiczne to śmietankowe a jak normalne to te które smakują jak chemiczne w tym truskawkowe.
  • Mięta z kawałkami czekolady ♥
10. Ulubiony zespół muzyczny?
  • Vocaloidy, co z tego, że to nie zespół? ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • 1D (taaa... bo to prawda XDD)
  • Nie mam, każdą muzykę aprobuję.
  • Sabaton
11. Co motywuje cię/ motywowało cię do pisania bloga?
  • Że ktoś tam czeka na odpis... i że mam coś do zrobienia...
  • Eee... Argo?
  • W sumie... Nic.
  • To, że kocham pisać i fakt, że talenty, nawet tak słabe jak moje, trzeba rozwijać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz