22 lutego 2015

Rumiś

Kontakt: Rumi.^^
Imię: Rumiś
Zdrobnienie: Rumi
Płeć:  Wadera
Wiek: 7 lat
Żywioł: ogień, woda, powietrze
Patroni: Gaja, Uranos
Cechy charakteru: Zazwyczaj groźna, inteligenta, miła dla bardziej znanych jej osób i jest silna Cechy charakteru powinny być w formie rozbudowanych zdań.
Cechy charakterystyczne: Puchata, cała biała i długie ostre kły
Stanowiska: Wojownik
Historia: Urodzona w magicznym lesie zwanym Alposse. Matka i Ojciec posiadali moce nadprzyrodzone, które po nich odziedziczyłam. Jestem biała i puchata po matce, a groźna po tacie. Nikt nie wiedział dlaczego i po kim mam tak ostre kły. Mówili, że byłam bardzo silna. Postanowiłam wstąpić gdzieś jak dorosnę. Odnalazłam wspaniałą watahę w której zamieszkuję. Rodzice zmarli tuż po moim wstąpieniu. Teraz moje życie zależy TYLKO ode mnie...
Motto: "Hakuna Matata"
Moce:

  • Niewidzialność 
  • Moc telepatii
  • Strzelanie płomykami z oczu.

Umiejętności: Wzmocnienie pancerza i siły woli
Partner: szuka
Zauroczona w:  brak
Rodzina: Ja chcę widzieć wszystkich, więc nie mam nic tu do powiedzenia..
Data urodzenia: 5.08.2004
Przedmioty: pistolet
Talizman: Talizman szczęścia. Zawsze mam szczęście i pech mnie omija.
Nora : nora
Głos: BIGBANG - MONSTER M/V
Ciekawostki:

  • Lubi muzykę, a w zasadzie słuchać K-pop'a
  • Nie lubi ludzi którzy go wyzywają i nie toleruję arogancji i głupoty.

Towarzysz: brak
Inne zdjęcia: brak
Statystyki: Siła: 0 |Zręczność: 0 |Moc: 0 |Kondycja: 0 |Refleks: 0 |Zauważanie: 0 |Klasa Pancerza (KP): 0 |Wilcze Drachmy (WD): 200| Krwawe Rubiny (KR): 0| Wykonane Zadania: 0| Wykonane Questy: 0
Upomnienia: 0
Pochwały: 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz