9 lutego 2015

Zaćmienie

link do zdjęcia wilka: czarny wilk it3
Kontakt: marysiaawaria@iteria.pl poczta
Imię: zaćmienie
Pseudonim/zdrobnienie: wojownik
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Żywioł: wiatr ogień i lód
Patron/i: zeus atena
Cechy charakteru zadziorny
pracowity
współczujący
Cechy charakterystyczne: czarna sierść długie kły
Stanowiska: Łowca
Historia: mam na imie sasha jako szczeniak straciłam rodziców opcy klan nas zatakował ojciec stanoł w mojej obronie i zginoł matka próbując mnie ochronić także straciła życie nie lubie pisać o sobie gdy podrodłam natrafiłam na alexa który mi pomagał był o rok starszy odemnie ale zaopiekował się mną nauczył wszystkiego gdy znalazł stado ja od niego odeszłam nie mogłam siedzieć w jednym stadzie mineło kilka lad i odnalazłam zabujców mego stada oczywiście zemściłam się na alfie okazało się że to stdo należało do alexa gdy mnie zobaczył powiedział żebym sobie odpóściła i odeszła nie słuchałam go byłam zbyt zła na jego pszotków ale jego wybranka zapłaciła to yiem niestety ja też troche straciłam chciałam znaleść watahe w której dobrze bym się poczuła i tak znalazłam tą watahe
Motto: nie poddam się bez walki
Moce: mroczne moce krwiste moce i moce wytrwałości
Umiejętności: szybka zwinna dobrze poluje
Partner/ka: szuka
Zauroczony/a w:
Rodzina brak
Data urodzenia: Marzec 22 2002
Przedmioty: nie posiada
Talizman naszyjnik mroku i pierścień ciemności
Nora niemam
Głos
Ciekawostki:
Towarzysz:
Inne zdjęcia:
Statystyki:
Upomnienia:
Pochwały:
Nie będę tego poprawiać, a jedynym komentarzem jaki pozostawię będzie ten link - http://watahakrwawejpelni.blogspot.com/2015/01/zacmienie.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz