23 lutego 2015

Akanee

Kontakt: kisielekpotterhead@gmail.com  Proszę o login z Howrse!
Imię: Akanee
Zdrobnienie: Akane
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Żywioł: ogień i wiatr
Patroni: Afrodyta i Hestia
Cechy charakteru: Pozytywnie nastawiona na świat. Kocha biegi przez pola (i lasy, to chyba oczywiste). Jest szybka i myśli logicznie. Nie cierpi nie szanowania innych. Nie lubi zawierać przyjaźni, jest typem samotnika.
Cechy charakterystyczne: czerwono-czarono-biała grzywa, to najlepszy fryz
Stanowiska: Omega
Historia: Miałam 6 miesięcy kiedy moi rodzice... zmarli. Przez ten długi czas błąkałam się samotnie po świecie, to dało mi do myślenia w sprawie wrócenia do mojej starej watahy. Uznałam, że to bez sensu, bo niby po co im tam taki mały dziecinny bachor, no po nic. Miałam trochę czasu, bo aż rok i sześć miesięcy, w tym czasie dużo się stało. Prawie zobaczyli mnie ludzie gdy latałam, ale tak się wystraszyłam, że oczywiście spadłam... i nagle zobaczyłam watahę, ale nie moją starą tylko jakąś inną. Śledziłam ich, pozostając nie zauważalna. Aż do teraz... wyszłam z kryjówki... ale co z tego skoro jest świt i wszyscy śpią. Serce mi bije jak szalone, cud chyba, że jeszcze mi nie wyskoczyło. Na przyszłość pamiętaj, by przed przecinkiem i kropką nie dawać spacji -.-
Motto: -
Moce:
  • czytania w myślach
  • niewidzialność
  • latanie
Umiejętności: Jak już chyba widać po historii moją umiejętnością jest spryt i logika, czasem to pomaga a w niektórych sytuacjach trzeba po prostu wyłączyć mózg. Spryt i logika to nie umiejętności. Podciągnęłabym to raczej pod "cechy charakteru", bo mówią jaka jesteś, a nie co potrafisz.
Partner: nie ma
Zauroczona w: brak
Rodzina Nie ma rodziny
Data urodzenia: 18.06.2013
Talizman: Kamień Skupienia - Znaleziony na wyspie jakiegoś księcia. Posiada nie zwykłą moc, pozwala bardzooooo się skupić i np. szybciej biegać albo latać.
Statystyki: Siła: 0 |Zręczność: 0 |Moc: 0 |Kondycja: 0 |Refleks: 0 |Zauważanie: 0 |Klasa Pancerza (KP): 0 |Wilcze Drachmy (WD): 200| Krwawe Rubiny (KR): 0| Wykonane Zadania: 0| Wykonane Questy: 0
Upomnienia: 0
Pochwały: 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz