19 lutego 2015

Od Shailene do Mitsuki

Cd. tego
Kiedy dotarłyśmy z Mitsuki nad wodospad łez mimowolnie się uśmiechnęłam. Mimo tego, że nie miałam z tym miejscem zbyt dobrych wspomnień, ani nie spędzałam tam wiele czasu, ale wodospad łez lubiłam prawie tak samo jak jezioro Narcyza. Z zamyślenia wyrwał mnie głos Mitsuki
- Jak tu pięknie... - powiedziała z uśmiechem. Pokiwałam z zapałem głową. Szło mi całkiem dobrze bycie miłą. Wbrew moim przekonaniom nawet nie bolało.  
Rozmawiałyśmy jeszcze kilka minut śmiejąc się co chwilę, aż w końcu Mitsuki zapytała, czy pokażę jej jeszcze kilka innych miejsc. Znowu pokiwałam głową i ruszyłam w kierunku plaży Gwiazd. 
- No, to opowiesz mi coś o sobie?- zapytałam przerywając ciszę.

(Mitsuki? Przepraszam, że tak długo to trwało :( Teraz już będę odpisywała normalnie :'/ słowo Shai. Ano i przepraszam, że takie krótkie i wgl :c )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz