23 października 2014

Dzień dobry, wszyscy zginiemy z ręki Hadesa... przez Shai

Shailene: -ps gejem jestes
Hades: -Wiem, że jestem gejem. Kocham kwiatuszki. Mam niezłą kolekcję. Pokazać wam? *uśmiecham się radośnie*
Shailene: -Lol Hades... o co ci chodzi człowieku....
Hades: -O nic, nie tolerujesz osób homo? Serek homo jest smaczny!
Shailene: Lol, powiem odpowiednim ludziom. Naślo na ciebie komornika! I ci zabierze te kwiatki!!!
Hades: -Ej, lasia ni! Bo mi zabioro mojego Fufisia, to mój ulubiony kamolek, kocham go!
Hades: A MIXI Z ***Y MUSZEM PO NIOM ISC
Shailene: -Hades... muf do renki . !
Hades: -A nie bende! Murzaju
Shailene: -O paczaj! To je Miksi, ona jest mondra to cje zabije ; p . ! ; ))))
Shailene: -***l siem, jesteś lezbom a ja nje ! ; ))) . !
Komornik: - Dzień dbry. Czy mam przyjemność z Hadesem?
Hades: - Ej, pszekarz pan mojej mamie że ja kocham Akume, znaczy pszekasz pan to jemu ! .
Shailene: -Tak, zabierz pan go s tond!
Akuma: -Hades! pociongasz mje niczym lina cholofnidża ! . <3333
Komornik: - Mam nakz odebrania panu różowych kwiatków! Nie będę nic nikomu przekazywać!
Hades: -A to siem ***l ! .
Hades: -Zabić go !
Komornik: - Czy ktoś tu wie coś o różowych kwiatkach! o ja też na nadgodzinach siedze i chce już wracać do domu!
Komornik: - Ale tu wyraźnie biało na białym pisze, że musze odebrać panu Hadesowi różowe kwiatki, bo inaczej mnie z roboty wywalą!
Komornik: - A ile pani zapłaci?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz