27 października 2014

Corvuss

link do zdjęcia wilka:

kontakt: corvus.live@gmail.com
Imię: Corvuss
Zdrobnienie: Cor
Płeć: Basior
Wiek: 3 lata
Żywioł: wiatr i ziemia
Patron: Nike
Cechy charakteru: nieprzewidywalny, ciekawski, upierdliwy, niezależny, otwarty, zabawny
Cechy charakterystyczne:  niebieskie pasy pod oczami, szalik
Stanowiska: Zwiadowca
Historia: A więc... ciekawi Cię moja historia, hmm? Wiec, że nie ma w niej nic "nadzwyczajnego" lub "magicznego" jakby ktoś to w taki sposób ujął.  Pochodze, nie z małej, nie z dużej wioski. Tak, dobrze przeczytałeś/aś, z wioski. Z początku brano mnie za zwykłego... kundla. Smutne, heh. Brano mnie na polowania, wędrówki i tym podobne. Wszystko odbywało się spokojnie, i moge nawet powiedzieć, że polubiłem te miejsce. Ale... zawsze musi być jakieś "ale" ludzie z braku inteligencji nie wiedzieli o tym, że jestem z tych wilków które są słabe po urodzeniu. A więc skoro właśnie od takich pochodze, to skrzydła także urosły mi po czasie. Prawdę mówiąc trochę to trwało. No, i po prostu bez gadania wyrzucili mnie na pastwę losu. Ale na dobre mi wyszło, bo przecież... trawiłem tutaj.
Motto: "Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze"
Moce:
  *Zmiennokształtność
  *tornado
Umiejętności:
  *umie naprawdę szybko latać
  *oraz poruszać się bezszelestnie
Partnerka: szuka
Zauroczony/a w...: Szczerze? Panienek wokoło jest sporo ;p
Data urodzenia: 14.05.2011
Talizman
Nora niestety ta jaskinia zajęta jest już przez Hydrę
Głos: imagine dragons - bleeding out

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz