5 października 2014

Od Mixi do Assumi

- Kim jesteś? - zapytała wadera otwierając oczy.
- Ja? Nie istotne... Ważniejsze pytanie brzmi: Czemu płynęłaś związana tratwą wprost na wodospad? - powiedziałam tak przyjaźnie jak tylko mnie było stać.
- Eh, długa historia...
- Opowiadaj! Mamy czas... - chciałam się uśmiechnąć, ale wyszedł wymuszony grymas.
Opowiedziała całą historię niesłusznego oskarżenia ją o podpalenie.
- No, dobrze... Wiem już skąd się tu wzięłaś, ale ciągle nie wiem jak się nazywasz? - powiedziałam.
- Assumi... Co to właściwie jest? Przesłuchanie? Wypytujesz mnie o wszystko, a ja ciągle nie wiem kim jesteś!
- Oh, no dobrze... Jestem Mixi...  - przedstawiłam się.
Assumi odrobinę sie uspokoiła.
- Alpha Watahy Krwawej Nocy... - dodałam.
(Assumi?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz