28 października 2014

Lorem

kontakt: CzarnoBiała ( howrse )
Imię: Lorem
Zdrobnienie: Lori
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Żywioł: Ciemność, sny
Patron: Tanatos, lecz to nie znaczy, że jest mu oddana
Cechy charakteru: skupiona, prawdomówna, spokojna, rozsądna, a czasami zabawna, towarzyska, miła, ale zawsze umie rozpoznać granicę
Cechy charakterystyczne:  Czerwone oczy, czarne długie uszy, białe ostre kły
Stanowiska: Szpieg
Historia:
"-Obudź się!
- ...
- Obudź się!
- Nie... - odepchnęłam Ossie - NIE!!!
Zadyszenie
- To TWOJA wina! - rzuciła swoje pazury w stronę mojej szyi - to wszystko, twoja, wina - opadła na ziemię
- Co... - westchnięcie - CO DO JASNEGO PIORUNA!
Chwila, chwila, co tu jest grane? Ossie? Nie rozumiesz.. hym? No nic, to przy innej okazji. Czytaj dalej.
- Ossie? - dotknęłam jej martwego ciała - żyjesz?!
 Tak, tak.. głupie pytanie.
Nagle jakaś siła "rozkazała" mi, niczym potęga siedmiu gór, padnąć na ziemię i klęknąć. Oddawając cześć komuś.. komu?
- T-TANAATOOS! - wrzasnęłam niczym opętana, wydawając z siebie ostatnie jęki
- Ciiii... - powiedział - Hehehe...
Nagle ze wszystkich kątów i szpar z podłogi, zaczęły przeciskać się czarne cienie, niosąc krwawą śmierć. Po czasie stanęła przedemną czarna postać potężnego boga, jak już z góry przeczytaliście, Tanatosa.
- Czego chcesz?! - wrzasnęłam - MÓW!!
- Spokojnie.. to ja tu zadaje pytania.. i oczekuje o-d-p-o-w-i-e-d-z-i - w tej chwili zacisną moją szyję, którą po pewnym czasie puścił
Krwistym wzrokiem patrzyłam na słowa wymykające się z jego ust i wędrujące w inne strony.
- A więc... jestem zadowolony! - powiedział  sarkastycznie, spoglądając na mnie pół okiem.
- Że.. - już chciałam coś powiedzieć, lecz on bez zbędnych słów drążył dalej temat
- Odnalazłem w tobie coś, przez co masz możliwość przejścia do watahy!
"Pff.  mało ich tu jest? Za rogiem jest już jakaś, i co on taki miły?"
- Ja ci dam.. SŁUCHAJ MNIE!
Zza niego wyłonij się cień który już kompletnie zapełnił te pomieszczenie
- To nie jest zwykła wataha... - pstrykną palcami, co spowodowało uwolnienie mnie od zaklęcia
Zaczęłam biec na niego jak bym nie wiedziała kim on jest
- Powodzenia... - szepną
Kiedy już dotknęłam go jednym palcem, niczym mgła rozpłyną się w powietrzu. A na przeciwko mnie ujawniła się wataha, Wataha Krwawej Nocy"
Motto: "Nigdy nie zapomnę, nigdy nie wybaczę, uraz co stworzyłeś, zostanie już na zawsze"
Moce:
  *Niewidzialność
  *przenikanie do snów
  *teleportacja
Umiejętności:
  *szybki bieg, który zostawia za sobą czarne smugi
  *niewyobrażalna zwinność
Partner: szuka
Zauroczony/a w...: No.. raczej w, nikim ;c
Data urodzenia: 27.10.2011
Talizman
Nora Raczej spanie pod gołym niebem bardziej przypada jej do gustu...
Głos Evanescence - My immortal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz