31 października 2014

Alicja Kover

kontakt: Smoczysa767 (NightWood)
Imię: Alicja Kover
Zdrobnienie: Over , Alice
Płeć: Wadera
Wiek: 24 lata (nieśmiertelna)
Żywioł: Ogień , chaos
Patron/i: Hades i Atena
Cechy charakteru: Dobra, miła, pomocna, przyjacielska, dowcipna, spokojna, stanowcza, cierpliwa, łatwo ją zdenerwować, trochę nieśmiała, odważna, "ostra", honorowa, znajdzie wyjście z każdej sytuacji, nie lubi jak ktoś wpieprza się w nie jego sprawy, czasem oschła ale zwykle jest pogodna, gardzi tchórzostwem, nie toleruje zdrajców, nie lubi się nudzić
Cechy charakterystyczne: Żarzące się na czerwono lśniące, puste oczy; brązowe futro; wielkie kły i pazury; 2 ogony; brak cienia; szczupła sylwetka
Stanowiska: Strażnik
Historia: "Co tam opowiadać? Miałam rodzinę... nudną rodzinę, kisiłam się tam 24 lata... ale w końcu nie wytrzymałam i odeszłam.
Znalazłam tę watahę i już tu zostanę... dlaczego? Bo tu coś się dzieje!..."
Motto: "Gdziekolwiek się ukryjesz... znajdę cię..."
Moce:
  *Związane z żywiołami
  *Zamiana w człowieka
  *Przywołuje mapę dzięki której może znaleźć wszystko i wszystkich
Umiejętności:
  *Śpiew
  *Czytanie i pisanie
Partner: nie szuka
Zauroczony/a w...: Nie znalazła jeszcze takiego wilka
Data urodzenia: 28.09.1990 roku
Talizman
Nora
Głos: Margateth - Than you very much

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz