9 stycznia 2015

Od Alicji do Veel`i

Zanurkowałam w przezroczystej wodzie... widziałam dużo ryb, poczułam głód więc zaczaiłam się na szczupaka... jak przepływał akurat koło mnie, chwyciłam go mocno i wypłynęłam na powierzchnię... rzuciłam go na ziemię i zabiłam kamieniem...
- Jesteś może głodna? - zapytałam wadery stojącej obok, podzieliłam rybę na dwie połowy i podsunęłam jej pod nos.
- Em... tak... dziękuje... - wymamrotała i zaczęła jeść.

 Patrzałam na swoją porcję z krzywym wyrazem twarzy.
 - Nie jesz? - zapytała.
 - Sama nie wiem... - odpowiedziałam z grymasem.
- Nie jesz mięsa? - znów zapytała. Pokręciłam głową.

 - Nie, jestem wegetarianinem... nie lubię mięsa... ale muszę spełnić swoje postanowienie noworoczne... - zamknęłam oczy i wzięłam jeden, duży kęs... połknęłam rybę...
- Ohyda... - wzdrygnęłam się.
(Vi? Fuj... surowa ryba! XD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz