22 stycznia 2015

Isabelle

Kontakt: Isabelle11 (howrse)
Imię: Isabelle
Pseudonim: Carrie
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Żywioł: lód, noc, śmierć
Patron: Nike
Cechy charakteru: Dzięki mojemu ojczulkowi - demonowi, mam bardzo, bardzo trudny charakter. Choć zwykle jestem skryta, małomówna i tajemnicza. Gdy lepiej się mnie pozna można jednak zobaczyć emocje, kryjące się pod maską codzienności. Miało być pięć zdań
Cechy charakterystyczne: -
Stanowiska: Łowca
Historia: Na początku, gdy się urodziłam, opiekowały się mną anioły. Chciały sprawić bym nie była jak mój ojciec. Udawało im się to. Byłam miła, uczynna. Dopóki demony nie zabiły moich opiekunów i nie zabrały jako więźnia. Powoli moja dobroć zapadła się głęboko we mnie, a na jej miejsce weszła złość, nienawiść i gwałtowność. Trochę za mało.
Motto: -
Moce:

  • przemiana w demona
  • panowanie nad lodem
  • widzenie w ciemnościach

Umiejętności:

  • długi bieg bez dystansu
  • poruszanie się "niczym duch"

Partner: nie szuka
Zauroczona w: brak
Rodzina: ojciec - demon, matka - wilczyca
Data urodzenia: 11.02.2012
Przedmioty: nóż
Talizman: Pentagram
Nora: jaskinia zaczyna się się za wodospadem łez i biegnie pod wodą
Głos:
Ciekawostki:

  • nie oddycham
  • miałam być zabójcą, ale nie chce pielęgnować w sobie demona...

Towarzysz: brak
Inne zdjęcia: 1
Statystyki:
siła: 1 | zręczność: 10 | moc: 9 | refleks: 7 | szybkość: 10 | zauważanie: 6 | kondycja: 10 | Wilcze Drahmy: 200 | Krwawe Rubiny: 0 | Wykonane zadania: 0 | Wykonane questy: 0 |
Upomnienia: 0
Pochwały: 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz