4 stycznia 2015

Zaćmienie

czarny wilk it3 poproszę LINK do zdjęcia
kontakt: marysiaawaria@interia.pl poczta
Imię: Zaćmienie
Pseudonim: Wojownik
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Żywioł: ogień, zł,o mrok
Patroni: bóg wojny on ma imię, konkretnie - Ares
Cechy charakteru: miła, ale czasem pokażę pazury  to nie są 4 cechy charakteru
Cechy charakterystyczne: czarna sierść, długie kły
Stanowiska: Omega stanowisko Zabójcy otrzyma dopiero po udowodnieniu mi, Dowódcy Zabójców, swojej wartości
Historia: Podczas walki z inną watahą straciłam matkę, gdy się odwróciłam zobaczyłam ja martwa na ziemi przysięgłam zemstę i od tamtego czasu szukam tego stada, lecz po wielu latach szukania postanowiłam nie być już samotną wilczycą i dołączyć do jakieś watahy, i zobaczyłam was, i pomyślałam, że  będę tu pasować. Dość już miałam samotności, czas się pogodzić z przeszłością i zakończyć szukanie, lecz dalej marzę o odegraniu się na wrogach. Znaki interpunkcyjne (przecinek i kropka) oraz wielkie litery nie gryzą. Na prawdę!
Motto: "Nie poddam się bez walki"
Moce:
  *mroczne moce
  *krwiste moce
  *moce wytrwałości
Umiejętności:
  *szybka
  *zwinna
  *dobrze poluje
Partner: szuka
Data urodzenia: 22.03.2013
Talizman: naszyjnik mroku i pierścień ciemności
Nora: nie mam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz