22 stycznia 2015

Zero Black Fire

Kontakt: wale
Imię: Zero Black Fire
Zdrobnienie: Zero
Płeć: Basior
Wiek: 3 lata nieśmiertelny
Żywioł: Ogień,Cień,Wiatr
Patroni: Hades
Cechy charakteru: Zero jest złośliwy. Nie lubi towarzystwa, po prostu samotny. Ma słabość TYLKO do szczeniaków, ale takich malusieńkich.. Nie poddaje się i jest odważny. Poważny, zawsze wredny.
Cechy charakterystyczne: Na przednich, tylnych łapach, ogonie i na grzywce ma czarne płomienie.
Stanowiska: Omega Nie potrzebujemy na razie zabójców, jednak jeśli się sprawisz masz szansę za miesiąc otrzymać duży awans.
Historia: Urodziłem się w mrocznej krainie. Rodzice zostawili mnie, bo po co im syn. Wychowywałem się sam, na swoich zasadach... po swojemu. Nie chciałem gnić w swojej krainie (w swoim raju), wyruszyłem więc w podróż. Długa, męcząca... Ale nie przespałem nawet minuty, nie lubię spać. Pewnego dnia gdy przechodziłem obok lasu zauważyłem coś dziwnego... Okazało się że to wilk, dzięki któremu dostałem się do watahy.
Motto: "Nie bądź obojętny... zabijaj jeśli możesz."
Moce:

  • Może ukraść cień
  • wywołuje tornado
  • ogień nic mu nie zrobi.
  • władza nad ogniem

Umiejętności: Hah... On umie dużo. Zabija bardzo brutalnie, ale najpierw woli pobawić się z ofiarą. Nie oszczędza nikogo, chyba że jest mu kimś bliskim, znajomym.
Partnerka: nie ma
Zauroczony w: Hah... on nie odczuwa takiej potrzeby, ale jeśli będzie trzeba...
Rodzina: Pfff... brak
Data urodzenia: 24.12.2012
Przedmioty: Miecz zrobiony z cienia.
Talizman: Brak
Nora: nora
Głos: Skillet - Monster <3 data-blogger-escaped-font="">
Ciekawostki:

  • Nałóg? - Zabijanie

Towarzysz: Brak
Inne zdjęcia: 1
Statystyki: 0 pkt
Siła: 0 | zręczność: 0 | Szybkość: 0 | kondycja: 0 | Refleks: 0 | Zauważanie: 0 | Wilcze Drachmy: 200 | Krwawe Rubiny: 0 | Wykonane zadania: 0 | Wykonane questy: 0 |
Upomnienia: 0
Pochwały: 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz