22 stycznia 2015

Natel

Kontakt: satin11 (howrse)
Imię: Natel
Zdrobnienie: Nate
Płeć: Basior
Wiek: 4 lata
Żywioł: ogień
Patron: Posejdon
Cechy charakteru: Jestem bardzo tajemniczy, miły jak również mądry jednakże ponury. Zdarza mi się wybuchnąć gniewem. To nie jest pięć zdań.
Cechy charakterystyczne: -
Stanowiska: Łowca
Historia: Nigdy nie znałem swojej rodziny. Przez pewien czas błąkałem się patrząc co robią watahy. Tak zdobyłem doświadczenie. W końcu postanowiłem znaleść rodzinę. I tak się tu znalazłem... A tu miało być dziesięć zdań.
Motto: -
Moce:
  • przyzywanie skrzydeł, 
  • przyzywanie skrzeli

Umiejętności:
  • Bezszelestne poruszanie się

Partnerka: szuka
Zauroczony w: Tempestas
Rodzina: Nie zna
Data urodzenia: 19.01.2011
Przedmioty: nóż
Talizman: kamień - świeci w nocy
Nora: Jaskinia Odbicia Wody - niedaleko wodospadu łez
Głos: -
Ciekawostki: -
Towarzysz: brak
Inne zdjęcia: -
Statystyki: 53 pkt
Siła: 11 | Zręczność: 3 | Moc: 10 |Szybkość: 6 | Kondycja: 5 | Refleks: 10 | Zauważanie: 8 | Wilcze Drachmy: 200 | Krwawe Rubiny: 0 | Wykonane zadania: 0 | Wykonane questy: 0 |
Upomnienia: 0
Pochwały: 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz