10 stycznia 2015

Od Blood

Jestem Blood, urodziłam się w tajemniczej, szarej jaskini. Wychowywałam się sama w smutku, żalu, bez rodziny, przyjaciół, bez nikogo. Przez wiele lat podglądałam watahy, a zwłaszcza rodziny. Patrzyłam jacy są szczęśliwi i zatęskniłam za domem. Postanowiłam poszukać mojej rodziny. To było dla mnie wielkie wyzwanie, byłam mała lecz szybko nauczyłam się samodzielności.Wyruszyłam w wielką podróż pełną brzydkich niespodzianek i niebezpieczeństw. Niestety to było zgubne. Szłam wiele miesięcy ciągle prosto i prosto, aż w końcu zobaczyłam wilka o bardzo dziwnym wyglądzie. Był upał i byłam głodna, pomyślałam, że to zwidy. Po chwili zrozumiałam, że to jest Nemezis, bogini zemsty. Powiedział, że moja rodzina została zaatakowana przez watahę wilków. Nie powiedział jej nazwy, ale opisał wygląd wilka, który zaatakował moją matkę. Od tamtej pory jestem pełna zemsty. Postanowiłam odnaleźć tego wilka i zemścić się. Wyruszyłam więc w kolejną przygodę tym razem byłam szybsza, zwinniejsza, i pełna zła. Po paru dniach odnalazłam watahę. Dołączyłam do niej. Zaczęłam poszukiwania niejakiego Rhydiana...

Ciąg dalszy nastąpi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz