16 stycznia 2015

Uwaga!

Od dzisiaj następują drobne zmiany w formularzu, którymi należy się zając jak najszybciej!

link do zdjęcia wilka: bez zmian
Kontakt: musi być howrse! Jego zakładanie wcale nie kosztuje aż tyle energii!
Imię: bez zmian
Płeć: bez zmian
Wiek: bez zmian
Żywioł: bez zmian
Patron: bez zmian
Cechy charakteru: musi być w formie opowiadania! Przynajmniej 5 zdań!
Cechy charakterystyczne: bez zmian
Stanowiska: bez zmian
Historia: bez zmian
Motto: bez zmian
Moce: każdy w "gratisie" otrzymuje moce jednego z jego żywiołów i może sobie wybrać 3 moce specjalne, choć niezbyt wielkie (wyjątek: Alpha i Betha). Moce to zdolności magiczne.
Umiejętności: to zdolności fizyczne.
Partner: bez zmian
Zauroczona w: bez zmian
Rodzina: w innej watasze/nie żyje/nie zna/jeśli ma rodzinę w wkn to tu właśnie będzie wpisana
Data urodzenia: bez zmian
Przedmioty: link do broni lub innego przedmiotu związanego z fachem oraz nazwa, jeśli wilk znajdzie coś wartościowego i ważnego na teranie watahy tu powinien zostać zapisany, ponadto zakupione przedmioty
Talizman: musi posiadać swoją nazwę i krótki opis właściwości. Właściwości talizmanów powinny być raczej ochronne lub wspomagające, choć może być w nich coś uwięzionego.
Nora: potrzebna nazwa nory oraz lokalizacja
Głos: bez zmian
Ciekawostki: czyli inne informacje
Towarzysz: puste miejsce jeśli nie ma
Inne zdjęcia: jeśli w mocach nie ma przemiany, nie może mieć z niej zdjęcia. No chyba, że w jakiś sposób ją "zdobył".
Statystyki: do rozdania: Alpha: 75 pkt, Betha: 67 pkt, Dowódca: 61 pkt, Gamma: 53 pkt, Omega: 44 pkt
Siła: | Zręczność: | Moc:  |Szybkość: | Kondycja: | Refleks: | Zauważanie: | Klasa Pancerza (KP): 0 | Wilcze drachmy: 200 | Krwawe Rubiny: 0 | Wykonane zadania: 0 | Wykonane Questy: 0| 
Upomnienia: 0
Pochwały: 0

Siła - oznacza twoją siłę fizyczną, czyli ile możesz podnieść, pchnąć itp. 
Zręczność - tutaj mamy umiejętność unikania pocisków oraz innych sztuczek takich jak np. akrobacje. 
Moc - czyli siła twojej magii, w starciu z innym magiem
Szybkość - oznacza jak szybko potrafisz uciekać, ścigać, ogólnie przemieszczać się 
Kondycja - oznacza odporność fizyczną na rany, choroby itd.
Refleks - czyli jak szybko reagujesz na zadawane ciosy
Zauważanie - oznacza twoją zdolność do postrzegania zamaskowanych postaci lub przedmiotów
KP - całość zbroi, odpierającej niektóre ataki
Upomnienia - gdy wilk nie pisze długo opowiadań, po dwóch upomnieniach wylatuje. (Pierwsze po 24 h od upłynięcia terminu, a drugie po 48 h)
Pochawały - gdy wilk jest bardzo aktywny, generalnie niwelują upomnienia i są brane pod uwagę podczas konkursów na dowódców

Uwaga! Jeśli walczą ze sobą dwa wilki to tymi właśnie statystykami należy się posługiwać! Wyższe staty i bardziej umiejętne rozegranie pojedynku gwarantują zwycięstwo.

Pojawił się też nowy formularz towarzysza!!

A teraz najważniejszy szczegół. Wszyscy, którzy chcą pozostać w watasze nadsyłają mi zmodyfikowane formularze najlepiej przez howrse :3
Macie czas do przyszłego miesiąca, do 16, chyba wam wystarczy?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz