16 stycznia 2015

Tempestas

Błazenek
Kontakt: Howrse karich11
Imię: Tempestas
Pseudonim: Noxy
Płeć: Wadera
Wiek: 4 lata
Żywioły: woda, lód
Patroni: Atena, Afrodyta
Cechy charakteru: Poprzez złośliwą i często raniącą opiekunkę - stałam się arogancka. Uparta - byłam od zawsze. Poprzez życie w max 3 osoby, jako nieprzyzwyczajona do watah - skryta, tajemnicza, wręcz nieufna.
Cechy charakterystyczne: końcówki sierści zafarbowane na niebiesko
Stanowiska: Łowca
Historia: Nie znam swojej matki ani ojca. Zostałam porzucona jako najsłabszy szczeniak. Pozostawiona bez pożywienia, jeszcze prawie nic nie widząca, pewnie bym umarła. Na moje szczęście jednak znalazła mnie stara wilczyca imieniem Motris. Wychowała mnie, nauczyła polować i bezszelestnie się poruszać. (Dlatego zostałam łowcą) Pewnego dnia dnia Mortis zniknęła i zostawiła mi wiadomość „Dołącz do watahy zanim cię znajdzie”. Nie mając kogo zapytać się o co chodzi zaczęłam szukać watahy. Tak się tu znalazłam…
Motto: brak
Moce:
  • zamrażanie wody
  • przyzywanie skrzydeł
  • oddychanie pod wodą
  • władza nad lodem
Umiejętności: Motris nauczyła mnie bezszelestnie się poruszać i doskonale maskować. Jedną z niewielu osób którą oprócz Motris znałam była wilkołaczka Ami, to właśnie ona nauczyła mnie czytać książki. Natomiast Rest, równiez wilkołak nauczył mnie posługiwac się mieczem.
Partner: nie szuka
Zauroczona w: nikt
Rodzina: nie znam
Data urodzenia: 11.02.2011
Przedmioty: Łańcuch
Talizman: kamień opalu - pozwala na nocne widzenie osoby która go nosi,
Nora: Za wodospadem - niedaleko plaży gwiazd, wodospad sąsiadujący z wodospadem łez
Głos: -
Ciekawostki:
  • W mojej jaskini mam wyżłobione w skale: półkę, "łóżko" i miskę do której zawsze spływa strumyczek wody pitnej z zewnątrz
Towarzysz: brak
Inne zdjęcia: [x]
Statystyki:
siła: 1 | zręczność: 10 | moc: 9 | refleks:7 | szybkość: 10 | zauważanie: 6 | kondycja:10 | Klasa Pancerza (KP): 0 | Wilcze drachmy: 300 | Krwawe Rubiny: 0 | Wykonane zadania: 0 | Wykonane Questy: 0|
Upomnienia: 0
Pochwały 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz