29 stycznia 2015

Switkill

Kontakt: Swifty04 (howrse)
Imię: Swiftkill
Pseudonim/zdrobnienie: Swift, Swifty
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lat
Żywioł: Ogień, Natura
Patroni: Pan, Hefajstos
Cechy charakteru: Jestem ponura i zamknięta w sobie. Nie lubię towarzystwa. Nie lubię dużo o sobie mówić. Czasami wpadam w furię i wtedy jestem bardzo niebezpieczna.
Cechy charakterystyczne: -
Stanowiska: Wojownik
Historia: W mojej rodzinnej watasze opiekowałam się szczeniakami pary Alpha. Któregoś dnia zwabiono mnie podstępem w pułapkę. Wpadłam w furię. Zabiłam tych, których miałam chronić. To mnie zmieniło. Zostałam wygnana. długo wędrowałam. Byłam coraz bardziej zamknięta w sobie. Mam nadzieję, że kiedyś będę taka jak dawniej.
Motto: "Zawsze jest nadzieja"
Moce:

  • Panowanie nad ogniem
  • przepowiadanie bliskiej przyszłości

Umiejętności: Ceni szybkość i zwinność ponad siłę. Jest również spostrzegawcza i ma refleks.
Partner:  szuka
Zauroczona w: Na razie nikt
Rodzina: Nie zna
Data urodzenia: 19.06.2013
Przedmioty: Miecz ognia
Talizman: Talizman natury
Nora: Śpię gdzie chce - mrozy i deszcz nie są mi straszne. "Ograniczenia i limity nie interesują mnie"
Głos: -
Ciekawostki: -
Towarzysz: -
Inne zdjęcia: -
Statystyki:
Siła: 3 | Zręczność: 7 | Moc: 3 |Szybkość: 15 | Kondycja: 10 | Refleks :10 | Zauważanie: 5 | Klasa Pancerza (KP): 0 | Wilcze drachmy (WD): 200 | Krwawe Rubiny (KR): 0 | Wykonane zadania: 0 | Wykonane Questy: 0 |
Upomnienia: 0
Pochwały: 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz