23 stycznia 2015

Od Kage- Jezioro jednorożca

Bawiłam się z Nori w lesie w ganianego. Zapędzone zabawą znaleźliśmy się w nieznanej nam części lasu. Przestaliśmy biegać i usiadłyśmy na gałęziach drzewa, z którego zauważyłyśmy jeziorko, koło którego odpoczywał jednorożec. Gdy podeszliśmy do jeziora jednorożec się schował. Nachyliłam się i ujrzałam swa przeszłość, byłam tam ja i Niv bawiłyśmy się a po chwili zaatakowali nas ludzie i film się urwał. Po drugiej stronie tej rzeki poił się jeleń i po chwili został wciągnięty do wody przez coś co do końca nie widziałam, ale wyglądało na syrenę. Postawiliśmy tam znak ostrzeżenia i wróciliśmy jakoś do domu.

Z tego jeziora nie wolno pic wody bo zostaniesz wciągnięty do wody, jednak możesz dowiedzieć się jaka miałeś przeszłość!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz