3 stycznia 2015

Siri

link do zdjęcia wilka: wataha krwawej nocy .watahakrwawejpelni.blogspot.com jest mi smutno. Brak doświadczenia czy debilizm? I tak wiem, że nie odpowiesz, bo nigdy cię tu nie będzie. Formularz tobiłaś tylko dla fanu, a na howrse zapewne nawet nie wchodzisz... i co ja mam robić z takimi ludźmi, co?
kontakt: iris
Imię: Siri wielka litera nie gryzie...
Zdrobnienie: Sir
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Żywioł: zło, śmierć
Patroni: Tantos, Nemezis
Cechy charakteru: zła, złośliwa, przyjacielska to nie jest 4
Cechy charakterystyczne: zakrwawiona, kolczyk w uhu ortografia się kłania... to nawet dla mnie źle wygląda...
Stanowiska: Omega jeśli pokażesz mi swoją wartość zostaniesz Zabójcą
Historia: Od małego rosła sama nie miała rodziny ani nic i wyrosła na zabójcę! Rozumiem. Jednak jako Dowódca Zabójców będę czekać, aż pokażesz mi, czy faktycznie nim jesteś. Ps. to nie są 3 zdania.
Motto: "zło" To nie było mądre...
Moce:
  *zabijanie
  *odbieranie mocy
Umiejętności:
  *władanie piorunami śmierci
  *hipnoza
Partner: nie szuka
Data urodzenia: 24.10.1998
Talizman talizman,watahakrwawejpelni..blogspot.com wiem, że URL jest taki trudny do znalezienia i wgl. ale bez przesady...
Nora zdjęcia przyrodnicze i talizmany-baśniowy las.naturephoto.pl Yahoo!! nie obsługuje takiego linku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz